י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"אל תכפיש, אל תייצר קמפיינים"

כשיאיר נתניהו נקלע לשידור החי של שקד וסמוטריץ'

במהלך שידור חי בפייסבוק, של מנהיגי 'ימינה' איילת שקד ובצלאל סמוטריץ' נשאלה שאלה על ידי בנו של ראש הממשלה. שקד השיבה לו חד משמעית וסמוטריץ', "בחר להרחיב, יש לי הערכה גדולה לאבא שלך" | וגם, החופשה החלומית שהציעו ב'ימינה' ונאלצו להסיר

כשיאיר נתניהו נקלע לשידור החי של שקד וסמוטריץ'
יאיר נתניהו/בצלאל סמוטריץ' צילום: יונתן זינדל/מארק ישראל סאלם, פלאש 90

מנהיגת 'ימינה' איילת שקד והשר בצלאל סמוטריץ' קיימו אתמול (רביעי) במשך חצי שעה, שידור חי בפייסבוק, במהלכו השיבו לשאלות הגולשים. אחד מהם היה לא אחר מאשר יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה, שתהה האם מפלגת 'ימינה' מתחייבת להמליץ לנשיא על אביו לראשות הממשלה.

שקד בחרה להשיב לדמות הבכירה שנקלעה לשידור החי ואמרה בקולה, "יאיר, אנחנו נמליץ רק על אבא שלך לראשות הממשלה ולא על אף אחד אחר, אז אתה יכול להתקדם".

השר סמוטריץ' שישב כאמור לצידה, ביקש להוסיף עוד כמה מילים בכדי להניח את דעתו של הבן למשפחת נתניהו: "ואני אגיד לך עוד משהו יאיר - יש לי הערכה גדולה לאבא שלך. יש לי גם לא מעט ויכוחים ומחלוקות איתו, וזה בסדר, אנחנו מנהלים את זה עניינית. אני בהחלט רוצה למשוך אותו לימין ולוודא שלא יקים שוב ממשלת שמאל כפי שעשה".

עוד הוסיף סמוטריץ' לחמם את ליבו של יאיר נתניהו, שעל פי דיווחים שונים שולט באביו ואמר, "אני חושב שמסע ההכפשות והשקרים שאתה עובר הוא בלתי מתקבל על הדעת, ואין ספק שהייתי מרגיש נורא ואיום אם ילדיי היו עוברים את זה. חז"ל אמרו 'מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך' - אל תאמץ את אותן שיטות. אל תכפיש, אל תייצר קמפיינים. אתה יודע מצוין שאנחנו מפלגת ימין ושאבא שלך הוא מועמד הימין היחידי לראשות הממשלה, ושאנחנו הולכים להמליץ עליו ולהקים איתו ממשלת ימין".

יצוין כי מוקדם יותר אמול פרסמה מפלגת 'ימינה' פוסט בו הוצעה "חופשה חלומית בתאילנד או חופשת בטן גב ביוון" למי שיצטרף לשורות המפלגה. בפוסט נכתב, "חולם לטוס לתאילנד? זו ההזדמנות שאסור לך לפספס. הצטרף עוד היום למערך הפעילים שלנו, ובוא לקחת חלק בשינוי אמיתי ומשמעותי".

מטעם 'המחנה הדמוקרטי' המונהג על ידי אנשי השמאל, אהוד ברק, ניצן הורוביץ וסתיו שפיר, טענו כי מדובר בשוחד בחירות קלאסי ועקצו: "נראה ששרת המשפטים לשעבר לא למדה כלום על החוק בארבע שנותיה במשרד. איילת, לפני שאת שולחת את הפעילים שלך להקים התנחלות בתאילנד, שווה שתעדכנו את הרב רפי, שגם שם טיפולי המרה אינם מקובלים".

בעקבות הביקורת הסירה 'ימינה' את הפוסט ולצד זאת הבהירו למען הסר ספק כי מדובר ביוזמה עצמאית של פעילים מקומיים, וכשהדבר נודע למטה הבחירות המרכזי של מפלגת 'ימינה' הפרסום הוסר לאלתר.

יאיר נתניהו בצלאל סמוטריץ' איילת שקד מפלגת ימינה בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד