י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
לראשונה

דרמה בימין: בן גביר עובר את אחוז החסימה

סקר של ערוץ הכנסת שמתפרסם היום קובע: עוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר עוברת את אחוז החסימה לראשונה במערכת הבחירות הנוכחית ומקבלת ארבעה מנדטים

דרמה בימין: בן גביר עובר את אחוז החסימה
יו"ר עוצמה יהודית צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סקר של ערוץ הכנסת שמתפרסם היום (חמישי) קובע: עוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר מקבלת ארבעה מנדטים.

מנתוני הסקר, שנערך עבור ערוץ הכנסת על ידי מכון המחקר 'פאנלס פוליטיקס', עולה כי לראשונה מפלגת עוצמה יהודית עוברת את אחוז החסימה עם ארבעה מנדטים.

לפי הסקר, הליכוד מקבל 31 מנדטים, ימינה שומרת על כוחה עם עשרה מנדטים, יהדות התורה עם שמונה מנדטים, ש"ס עם שבעה מנדטים, עוצמה יהודית עם ארבעה מנדטים ובסך הכל חסר מנדט אחד לגוש הימין.

מדובר בסקר מפתיע למדי, שיכול לשנות את כל הגישה של הליכוד לעוצמה יהודית. כזכור, רק אמש תקפו בליכוד את עוצמה יהודית. לדברי גורם בכיר בסיעת 'הליכוד': "לאחר בדיקה מעמיקה של עשרות סקרים שביצע הליכוד בשבועיים האחרונים, ברור לנו מעל לכל ספק ש'עוצמה יהודית' לא עוברת את אחוז החסימה. למעשה היא רחוקה מאוד מאחוז החסימה. 'עוצמה יהודית' שורפת 2 וחצי מנדטים של מצביעי ימין".

בליכוד הוסיפו ואמרו כי "בבחירות כל כך גורליות שבהן גוש הימין בסכנה ושהליכוד נמצא בפער מתחת ללפיד וגנץ, אסור לבזבז קולות. חייבים להצביע רק לליכוד כדי למנוע ממשלת שמאל-ערבים", זהו שינוי מגמה כשעד כה סירבו בליכוד לתקוף את 'עוצמה יהודית' ואף ניסו בדרכים שונות לסייע לה שתצליח לעבור את אחוז החסימה ולהוסיף כוח לגוש הימין.

אולם כאמור, כעת נראה, לפחות על פי סקר אחד, כי עוצמה יהודית אכן עוברת את אחוז החסימה. יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר מסר בתגובה כי: "כל הסקרים מלמדים על עלייה מתמדת של עוצמה יהודית ולכן אנחנו לא מופתעים מתוצאות הסקר. עכשיו די ברור מדוע ביממה האחרונה יש מתקפה נגד עוצמה יהודית מכל הכיוונים, עוצמה יהודית תבטיח את שלטון הימין".

עוצמה יהודית איתמר בן גביר אחוז החסימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד