י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הוכתה בפניה וברגליה

מחריד: נערה לוקה בשכלה הותקפה באכזריות במשך שעות בבי"ס

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: צעירה דתייה בת 14, הסובלת מליקוי שכלי, הותקפה באכזריות רבה על ידי צעי שפגש אותה בגן משחקים, הכה אותה ואיים שיפגע בה • הצעיר הוביל אותה לכיתה ריקה, תקף אותה באכזריות רבה תוך שהיא מתנגדת פיזית ומילולית

מחריד: נערה לוקה בשכלה הותקפה באכזריות במשך שעות בבי"ס
דוד כהן, פלאש 90

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד ישי, תושב ירושלים, בעקבות תקיפה אכזרית שביצע בבת 14 - הסובלת מליקוי שכלי.

על פי כתב האישום, ביום שישי ערב שבת פרשת עקב, בסמוך לכניסת השבת, ישבה הנערה בגן משחקים בשכונה חרדית במערב ירושלים.

ישי פגש את הנערה יושבת בגן המשחקים והחל לשוחח איתה. בשלב כלשהו שאל אותה לגילה, וזו השיבה כי היא בת 14. בתגובה לכך, הנאשם אמר לה כי היא משקרת ונתן לה מספר סטירות בפניה. לאחר מכן אמר ישי לנערה כי היא צריכה לבוא איתו, וזאת תוך שבחלק מהזמן לקח אותה בכוח בידיו ובחלק מהזמן איים עליה שאם לא תבוא איתו - הוא ייקח אותה בכוח ואף יפגע בה.

הנערה התנגדה, אמרה לישי כי היא לא רוצה לבוא איתו, הסבירה לנאשם כי היא דתייה וכי היא שומרת נגיעה. אך ישי המשיך במעשיו, תוך שהנערה חזרה ואמרה לו כמה פעמים כי היא צריכה לחזור לביתה וכי היא דתייה.

בתגובה לכך כעס ישי, תקף וקילל אותה ואמר לה כי היא צריכה לבוא איתו. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אביעד דוויק מהפרקליטות, במהלך השיחות ביניהם הבין הנאשם כי המתלוננת סובלת מליקוי שכלי. לאחר מכן הוביל הנאשם את הנערה לכיתה ריקה בבית ספר דתי לבנות הפועל בשכונה, שם תקף אותה באכזריות רבה.

במהלך התקיפה האכזרית, הנערה שבה והדגישה לתוקף ישי, כי היא דתייה וכי היא שומרת נגיעה, אך למרות זאת ישי המשיך במעשיו הנוראיים, תוך שהוא מכה אותה בפניה, ברגליה ועוד. רק כארבע שעות לאחר שפגש אותה, חזר ישי יחד עם הנערה לרחוב, שם אותרו על ידי שוטרים שהיו במקום וחיפשו אחר הנערה שהוגדרה לפרק זמן מה נעדרת.

וביערת הרע מקרבך תקיפה אכזרית ליקוי שכלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד