י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חוצה יבשות

שיתוף פעולה: כך יישמרו על בטחון הבאים לאומן

ארגון חדש 'שמירה אוקראינה' ילווה את קהילות הקודש שפוקדות את קברי הצדיקים באוקראינה, הארגון זכה ללוות את מסע הקודש של כ"ק האדמו"ר מוזיניץ' שליט"א לציון הקדוש בבארדיטשוב

שיתוף פעולה: כך יישמרו על בטחון הבאים לאומן
ארגון השמירה החדש באומן צילום: באדיבות המצלם

יום בשורה לפוקדים את קברי הצדיקים הטמונים באוקראינה: ארגון השמירה הידוע 'שמירה בורו-פארק' מתאחד ביחד עם ארגון 'השומרים אומן' ויקרא תחת שם אחד: 'שמירה אוקראינה'.

ראשיתו של המהלך לשיתוף פעולה הטרנסאטלנטי בין הארגונים החל לאחר שמנכ"ל ארגון 'שמירה בורו-פארק' הרב לוי יצחק לייפער, נוכח לדעת שיש צורך גובר והולך של קהילות ויחידים מישראל ומארה"ב הבאים לפקוד את קברי הצדיקים הקדושים שמקום ציונם הוא באוקראינה, בארגון שידאג לכל ענייני הביטחון ונושאים נוספים הקשורים לשהות שלהם במדינה.

לאחר בדיקה מעמיקה הוא נוכח לדעת כי ארגון 'השומרים אומן' הוא המתאים ביותר למשימה של השמירה והדאגה לביטחון שומרי התורה והמצוות הבאים לאוקראינה. זאת לאור הניסיון הרב שצברו בפעילות שלהם מול השלטונות בעיר אומן בפרט ובאוקראינה בכלל בדאגה לשלומם וביטחונם של אחינו בני ישראל שבאו לשפוך שיח בקברי הצדיקים.

לאחר שסוכמו הפרטים מול מנכ"ל 'השומרים אומן' העסקן שלמה אלישע, והמנהלים הרב שלומה רוזיליו והרב נחמן שטיינברג הוחלט בעצה אחת עם רבני ארגון 'השומרים אומן': מרא דאתרא – אומן הרב יעקב ג'אן נשיא הארגון. והרב מוטה פרנק – רב הארגון, על הקמת ארגון חדש תחת השם 'שמירה אוקראינה'.

הארגון החדש נמצא בקשר הדוק ורצוף עם השלטונות באוקראינה ויפעל בתיאום מוחלט עם גורמי החוק באוקראינה כפי שנעשה עד כה באומן.

הקמת הארגון תאפשר לקהילות ויחידים הרוצים לפקוד את קברי הצדיקים במז'יבוז, ברדיטשוב, ועוד ציונים קדושים, וקהל האלפים הפוקד את הציון הקדוש באומן, לקבל שירותי ביטחון ושמירה ושאר עניינים באופן הטוב ביותר.

יש לציין, כי רק בשבוע האחרון זכה הארגון ללוות את המסע הקדוש של כ"ק מרן האדמו"ר מוזניץ שליט"א לציון הקדוש של רבי לוי יצחק מברדיטשוב זיע"א. אל המסע נלווה חבר הנהלת הארגון הרב נחמן שטיינברג שדאג לכל העניינים הנצרכים בענייני ביטחון ושמירת שבת במהלך המסע הקדוש.

אומן בורו פארק שומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד