י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מפקד המשטרה הגיע לביקור ונפגש עם ראשי ישיבת חברון

מפקד תחנת לב הבירה - נצ"מ נתי גור - נפגש עם ראשי ישיבת חברון 'גבעת מרדכי' • לסיור הצטרף גם אלחנן גרוסבוים, חבר מועצת עיריית ירושלים ומחזיק תיק הרווחה

מפקד המשטרה הגיע לביקור ונפגש עם ראשי ישיבת חברון
מפקד המשטרה בביקור בישיבת חברון צילום: דוברות המשטרה

לראשונה הגיעו מפקד תחנת לב הבירה בירושלים ושוטרים נוספים אל הישיבה לסיור שמטרתו היכרות עמוקה יותר עם עולם הישיבות והצגת תוכניות משטרת ישראל במגזר החרדי.

השוטרים סיירו באולם הלימוד בו היו באותה שעה כ-1500 תלמידים ובמקומות נוספים בישיבה ולאחר מכן נפגשו לשיחת היכרות עם ראשי הישיבה הרב יוסף חברוני והרב דוד כהן. לסיור הצטרף גם אלחנן גרוסבוים, חבר מועצת עיריית ירושלים ומחזיק תיק הרווחה.

ראש הישיבה הרב חברוני סקר את ההיסטוריה של הישיבה וציין את אופייה של ישיבת חברון, ואת שיטת החינוך הייחודית לה מדורי דורות, וציין את הערכתם של ראשי הישיבה לפעילות משטרת ישראל ולרצון הכן לפתור כל אירוע בהידברות.

מפקד תחנת "לב הבירה" ניצב משנה נתי גור, בירך את הרב על כי פתח את שערי הישיבה בפני השוטרים, ושטח בפני הרב את פעילות המשטרה לשירות מדוייק ומקצועי לציבור החרדי, פעילות שעיקרה מעניקה את השירותים הנדרשים על ידו בנגישות ובמקצועיות.

המת"ח נצ"מ נתי גור ציין בפני ראש הישיבה כי מפגשים מעין אלו הם אבן היסוד ליחסי משטרה קהילה טובים שלבסוף מונעים אי הבנות בין הצדדים. עוד הוסיף כי במשטרה רואים את המפגשים הללו כבסיס קבע לפעילות משותפת ופוריה ולמעורבות של הציבור החרדי בפעילות משטרת ישראל שעיקרה הטבת חיי התושבים בעיר ושמירה על ביטחונם ובטיחותם.

בשבועות הקרובים יתקיימו סיורים נוספים במטרה ללמוד לעומק את צרכי הציבור החרדי ולהתאים את המענה החדש לאופי המיוחד של כל התושבים החרדיים ובעיקר במרכזה של העיר ירושלים.

ישיבת חברון הרב דוד כהן נתי גור הרב יוסף חברוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד