י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ומה דעתו על החבר לשעבר

דרעי בוועידת המשפיעים: לא סולח ליאיר לפיד

עשרות פוליטיקאים השתתפו לאורך היום בוועידת המשפיעים של 'ערוץ 12', אחד מהם היה יו"ר ש"ס אריה דרעי שהמשיך להצהיר נאמנות בלעדית לבנימין נתניהו, אך גם הבהיר מי היורשים המקובלים עליו | תקף את לפיד וגיחך על ליברמן

דרעי בוועידת המשפיעים: לא סולח ליאיר לפיד
יו"ר ש"ס אריה דרעי צילום: ועידת המשפיעים

יו"ר ש"ס אריה דרעי השתתף הערב (חמישי) בוועידת 'המשפיעים' של 'ערוץ 12' ותקף בחריפות את מספר 2 ב'כחול לבן' חבר הכנסת יאיר לפיד על רקע פסילת החרדים על ידי המפלגה, ואמר כי הוא "לא יכול לסלוח לו ברמה האישית". דרעי ציין כי הוא יעדיף את סער על פני גנץ והבהיר כי הוא לא לוקח ברצינות את הצהרותיו של חברו הטוב לשעבר אביגדור ליברמן.

למרות הביקורת החריפה שמשמיעים נגדו ב'יהדות התורה', דרעי סירב לכנות את לפיד "אנטישמי" ואמר כי הוא "לא מאמין בזה ולא ולא אתבטא בקיצוניות הזאת", עם זאת אמר שלפיד "עושה דברים חמורים ביותר - ההדרה שעשה למוחלשים בישראל".

באשר לשאלה מה ההבדל בין פסילת 'כחול לבן' את החרדים לפסילת החרדים את לפיד, השיב דרעי כי החרדים לעולם לא פסלו את החילונים אלא את לפיד באופן ספציפי.

דרעי הצהיר שוב כי הוא תומך בבנימין נתניהו לראשות הממשלה והעריך שהוא יהיה זה שיקבל את המנדט מהנשיא אחרי הבחירות, "אני חושב שבעת הזו נתניהו הוא האיש המתאים ביותר למדינת ישראל למטלות החברתיות והביטחוניות. בצד השני  יושבים לילה אחד בסביון ומקימים מפלגה".

דרעי ציין כי אם נתניהו לא יקבל את המנדט מהנשיא, הוא יעדיף ממשלה בראשות גדעון סער או יולי אדלשטיין מבכירי 'הליכוד', על פני כניסה לממשלה בראשות בני גנץ.

באשר לליברמן אמר יו"ר ש"ס כי הוא "לא לוקח אותו ברצינות" וכי הוא עובד עמו 20 שנה.

"הליכוד היא המפלגה היציבה היחידה שיכולה לשמור על המסגרת", אמר דרעי בוועידה. "יש חילוקי דעות אבל יש שותפות גם בעניין המסורת וגם בעניין החברתי. ברור שאנחנו בימין יותר, אין שמאל יותר. אין עם מי לנהל משא ומתן. הימין הוא עוד דברים היום הוא ימין חברתי ויש לנו יותר דברים היום עם הליכוד מעם מישהו אחר".

לאורך היום התראיינו בוועידה, בכירי הפוליטיקאים בישראל מימין ומשמאל, כאשר מ'הליכוד' הגיע רק חבר הכנסת גדעון סער, זאת למרות שבליכוד הורו להחרים את הוועידה, בשל הידיעות האובססיביות שמתפרסמות בערוץ בשבועות האחרונים על משפחת נתניהו.

יאיר לפיד אריה דרעי אביגדור ליברמן בחירות 2019 ועידת המשפיעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד