ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מצב מדאיג

השודד האלים ניסה למשוך את החרדית מהרכב

מקרה שני בתוך שבוע של ניסיון לשדוד אשה חרדית בלייקווד, הפעם השודד יצא בלא כלום | עוברים ושבים ששמעו את זעקות האשה החזיקו בחשוד עד להגעת המשטרה | בשבוע שעבר נשדדה חרדית בעלת קייטרינג באמצעות סכין ופטיש

השודד האלים ניסה למשוך את החרדית מהרכב
ניסיון לשדוד חרדית בלייקווד צילום: לייקווד סקופ

ניסיון שוד שלא צלח: אתמול (רביעי) בשעות הערב המוקדמות, ניסה אלמוני לשדוד את תיק הצד של אשה חרדית בשדרות ריבר 7-11 בלייקווד שבניו ג'רזי, ארה"ב, האשה התנגדה והגבר משך את התיק בכוח, אך ללא הצלחה.

לאחר שלא הצליח, ניסה השודד להוציא בכוח את האישה מהרכב שלה, כך דווח באתר 'לייקווד סקופ'.

על פי הדיווח, האישה זעקה לעזרה ועוברים ושבים עצרו את הגנב שניסה להימלט והחזיקו בו עד להגעת המשטרה. האיש נעצר ונלקח לחקירה.

המקרה האחרון מטריד במיוחד, לאחר שזהו המקרה השני בשבוע האחרון בלייקווד של תקיפת אשה חרדית בניסיון לשדוד אותה. 

מנהלת קייטרינג בלייקווד, הותקפה בשבוע שעבר בקייטרינג 'גרינוואלד' בו היא עובדת, בסביבות השעה אחת בלילה. המקום היה פתוח מאחר ועובדים בו מעבר לשעות העבודה הרגילות.

שני צעירים ובידיהם סכינים, נכנסו לתוך העסק ותבעו מהאישה החרדית בת ה-48 את הכסף מהקופה. לאחר שלא מצאו כסף, הם גנבו מהאישה את ארנקה שהכיל כסף מזומן ונמלטו מהמקום, לא לפני שניתצו את הפלאפון האישי שלה באמצעות פטיש, ככל הנראה בכדי שלא תוכל להזעיק את המשטרה.

אחר שעזבו את המקום, האשה הסתגרה באחד החדרים מפחד שהם עדיין מסתובבים בבניין וצעקה לעזרה. עובר אורח ששמע צעקות מהבניין הזעיק את המשטרה.

תיעוד מזירת ניסיון השוד אמש:

ניסיון שוד לייקווד אישה חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד