י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הקרב האחרון על המתלבטים

גדעון סער: "לא להתפתות מהספינים של ש"ס"

לאחר שיו"ר ש"ס אריה דרעי חשף בראשית השבוע, כי אישים שונים בליכוד פנו אליו לפני פיזור הכנסת בכדי שיהיה שותף לפוטש לנתניהו והטלת הרכבת הממשלה על אישיות אחרת ברשימה, ח"כ גדעון סער מבכירי 'הליכוד', קורא להצביע אך ורק לליכוד ולא להתפתות מהספינים | גם תקף את גנץ על החרמת החרדים: "אם זה לא הליכוד זה לפיד לכל הקדנציה"

גדעון סער: "לא להתפתות מהספינים של ש"ס"
גדעון סער בוועידת המשפיעים צילום: הדס פרוש, פלאש 90

"לא להתפתות מהספינים של ש"ס", כך אומר הערב (חמישי) ח"כ גדעון סער מ'הליכוד' בוועידת המשפיעים של 'ערוץ 12'.

בהתייחסו למה שיקרה בבחירות ב-17 בספטמבר, אמר סער שהוא מעריך כי גוש הימין יקבל 61 מנדטים – ונתניהו יוכל להרכיב ממשלת ימין-חרדים. לדבריו, "מי שרוצה שתהיה ממשלת ליכוד, ממשלת ימין, חייב שהליכוד תהיה המפלגה הכי גדולה. אם אנחנו לא נהיה המפלגה הכי גדולה, במציאות של התחרות הצמודה הזאת - אנחנו לא יודעים איך תסתיים הרכבת הממשלה. לכן זה היעד שלנו - וכל מי שרוצה סוג כזה של ממשלה, שלא יתפתה מהספינים של ש"ס ומפלגות אחרות ויצביע רק ליכוד".

כשנשאל הח"כ הבכיר הממוקם שישי ברשימה, האם הוא בעד ממשלת אחדות, השיב סער, "אנחנו מתכוונים להוביל ולא לחלק את ההגה, רוטציה זה לחלשים, זה להציע שני ראשי ממשלה לציבור וזה לא רציני. כשמדברים על אחדות, זה ערך, זה דבר חשוב, אבל כשבא מישהו ואומר אני פוסל את נתניהו - זאת אומרת את מנהיג המפלגה, שקיבל הכי הרבה קולות בבחירות באפריל, אחר כך הוא אומר אני פוסל את כל המפלגות הדתיות, ש"ס, יהדות התורה, הבית היהודי, תקומה. הוא רוצה אחדות? הוא אמר ממשלת אחדות חילונית, זה בלי דתיים, למה? למה אתה פוסל ציבורים שלמים? אני לא פוסל אף אחד", תקף סער בחריפות.

"מי שפסל את רוב הציבור במדינת ישראל - הליכוד וכל המפלגות הדתית - זה כחול לבן", המשיך סער לתקוף, "לכן הוא העמיד את הבחירה בצורה מאוד חדה, ממשלת ימין או ממשלת שמאל. מי שרוצה ממשלת ימין מצביע ליכוד, ומי שלא רוצה שיחליט איך הוא מצביע, זה לא מעניין אותנו. הוא בעצם אימץ את האג'נדה של לפיד. הייתם צריכים להגיד שבוטלה הרוטציה - אם זה לא הליכוד זה לפיד לכל הקדנציה".

באחד על אחד עם העיתונאית דפנה ליאל, הוסיף סער לתקוף את יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ על הביקורת שלו, לפיה על ראש הממשלה בנימין נתניהו היה צריך לנסוע לקריית שמונה ולא ללונדון, ואמר: "זאת כזאת חוצפה, אני זוכר כשאנחנו היינו באופוזיציה היה לנו כלל - כשראש הממשלה נמצא בשליחות מדינית בחו"ל - לא תוקפים אותו בארץ".

"מי שמדבר בשם הממלכתיות כשהוא עושה כזה דבר, כראש ממשלה נמצא בשליחות, הוא לא נמצא בקניות, הוא יושב עם ראש ממשלת בריטניה, אחת הידידות הגדלות של מדינת ישראל שנבחר לא מכבר, בנושאים הכי חשובים, לביטחון ישראל שגנץ מכיר אותם, הוא יודע טוב מאוד איזה נושאים עולים בפגישות מהסוג הזה ואם הוא בוחר לתקוף - זאת אומרת שאין שום גישה ממלכתית ושום קו אדום, התקפה לשם התקפה, לא מכובד ולא ראוי".

אריה דרעי גדעון סער הליכוד מפלגת כחול לבן בחירות 2019 ועידת המשפיעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד