ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בני ברק - סרט מלחמה

רון קובי: "רציתי להתפלל ערבית והותקפתי" • צפו

כצפוי, הגעתו של רון קובי ראש עיריית טבריה לבני ברק, עוררה מהומה אדירה. אלפי בחורי ישיבות ואברכים קיבלו את פניו ואילצו אותו להימלט במהרה מהמקום בחסות שוטרי היס"מ • צילם וסייע: דוד שם טוב • צפו בתיעוד הכפול מההתרחשות

רון קובי: "רציתי להתפלל ערבית והותקפתי" • צפו
המהומה בבני ברק צילום: דוד שם טוב

כפי שהבטיח, ראש עיריית טבריה הגיע אמש (חמישי) לבני ברק - בדיוק בשעת השיא של 'ליל שישי' שבה אלפי בחורי ישיבות ואברכים מסתובבים ברחבי העיר.

ההודעה המוקדמת על הגעתו, הכניסה להיכון מאות בחורי ישיבות וברגע שרכבו צץ ברחוב רבי עקיבא - בסמוך לבית הכנסת איצקוביץ, החלה מהומה אדירה.

מאות בחורי ישיבות ואברכים החלו צועקים לעברו קריאות בוז ובבליל הקולות והרעש היה קשה לקלוט את תוכנן. לאחר מכן הם החלו לשיר זמירות שבת, כאות מחאה על עידוד חילולי השבת של קובי.

העסק החל להתלהט כאשר קובי ניסה לצאת מרכבו בכדי להסתובב ברחובות העיר, אך הוא מהר מאוד הבין כי דבר זה לא יתאפשר לו וההמון הזועם יכלה בו את כעסו.

המשטרה נערכה באופן נרחב סביב הגעתו של קובי לבני ברק, כאשר עשרות שוטרי יס"מ הקיפו את ראש עיריית טבריה מחשש לפגיעה בו.

לאחר מספר דקות, נמלט יו"ר 'הימין החילוני' מהמקום, תוך שההמונים חובטים ופוגעים ברכבו. קובי המשיך את השידור החי מפאתי העיר בני ברק, אך גם לשם החלו אט אט להגיע בחורי ישיבות ואברכים, עם פרוץ השמועה על מקום הימצאו.

"רק רציתי להגיע לאיצקוביץ להתפלל ערבית והותקפתי", אמר רון קובי בציניות שאינה אופיינית לו.

לבסוף ארז קובי את חבריו ונסע למרכזי הבילוי בתל אביב. "תראו איך פה אך אחד לא תוקף אותי" אמר קובי כשיצא מרכבו בתל אביב, כשהוא מתעלם לחלוטין מהפרובוקציה המכוונת שייצר בעיר התורה.

בחשבון הפייסבוק שלו כתב קובי: "לינץ מטורף על רון קובי והימין החילוני באמצע בני ברק, איצקוביץ. אלפי אנשים קופצים עלינו, 50 אנשי יס״מ. פשוט מזעזע, מדינת ישראל במלוא הבושה".

"השבאבניקים של אריה דרעי וליצמן המושחתים. מדינת ישראל חייבת להבין שהחרדים חושבים שהכל מגיע להם!"

רון קובי טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 74 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד