י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לקראת ראש השנה

היסטוריה: הטישים בחסידות במתחם הטלוויזיה הישראלית

בחצר חסידות באיאן יקיימו את הטישים בשטח המיתולוגי שבו שכנה הטלוויזיה הישראלית עשרות בשנים. בחסידות מזהירים: נא לחצות את שרי ישראל בזהירות 

היסטוריה: הטישים בחסידות במתחם הטלוויזיה הישראלית
חסידי באיאן בחתונת בת הרבי צילום: שוקי לרר

בחצר חסידות באיאן בירושלים, נערכים לקראת הימים הנוראים וראש השנה ובחסידות יקיימו את הטישים במתחם 'רשות השידור' 'הטלוויזיה הישראלית' לשעבר ברחוב תורה מציון.

בעבר קיימו בבאיאן את הטישים בחגי תשרי ואירועים גדולים ברחבת בית מלכה הצמוד לקלויז של החסידות ברחוב מלכי ישראל, אולם המקום צר מלהכיל את האלפים המגיעים להסתופף בצלו של האדמו"ר.

כידוע בשנה האחרונה החלו בהרחבת הקלויז' הגדול שיהיה מוכן חלקית לקראת החגים הקרובים, אך בחסידות חשבו על פתרון לטישים.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בחסידות לקחו את המקום הסמוך - בשטח בניין 'רשות השידור' ברחוב תורה מציון שם הולך ונבנה אוהל ענק, כבר בשבוע הקרוב י"א אלול יום היארצייט של הרבי הזקן מסאדיגורה צ"ל יערוך הרבי את שולחנו באוהל החדש. 

בחסידות קוראים להזהיר את הילדים בעת חציית הכביש מהקלויז' לעבר רחוב מלכי ישראל-תורה מציון מה שבהופך את כל השטח לקריה אחת של חסידות באיאן. 

מתחם רשות השידור שנסגר, היה הבניין בו ממוקמת 'הטלוויזיה הישראלית' ואולפני 'קול ישראל', השטח משתרע על שטח של 18 אלף מ"ר, עומד לבניית דירות יחד עם מבני ציבור ששם גם יבנה בעתיד המרכז העולמי החדש של חסידי באיאן.

 

 

חסידות באיאן ראש השנה רשות השידור תורה מציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד