י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
סוף לנאמנות העיוורת?

גפני מפתיע: "לא הולכים דווקא עם נתניהו"

יו"ר 'דגל' גפני מפתיע בראיון ואומר כי הוא תומך בימין ולא בהכרח בראש הממשלה נתניהו • "יכול להיות שתהיה ממשלה בלי חרדים, אני יכול להיות מרוצה מזה כי אני אוהב להיות אופוזיציה"

גפני מפתיע: "לא הולכים דווקא עם נתניהו"
גפני ונתניהו במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד המפלגה הרשמית מצהירה על המשך נאמנות עיוורת בראש הממשלה בנימין נתניהו - הגמגומים של הפוליטיקאים ובכירי המפלגה החלו.

בראיון שהעניק אמש (מוצאי שבת) יושב ראש 'דגל התורה' חבר הכנסת משה גפני, הוא הצהיר כי החרדים תומכים בימין, אך לאו דווקא בראש הממשלה נתניהו אלא גם במועמדים נוספים בתוך הליכוד או בימין עולים כאופציה.

בראשית דבריו אמר גפני כי, "יכול להיות שתהיה ממשלה בלי חרדים, אני יכול להיות מרוצה מזה כי אני אוהב להיות אופוזיציה. מגיע ליברמן והוא אומר אנחנו נמליץ על נתניהו ולא בא בחשבון משהו אחר ומיד אחרי זה הוא אומר אחרת. אני לא בלחץ להישאר בחוץ, זה לא אסון שנהיה באופוזיציה. הייתי באופוזיציה בקדנציה הקודמת".

גפני הסכים כי, "פוליטיקאי לא אוהב שהוא פחות בהשפעה, אבל אם היינו בלחץ היינו מזגזגים כמו כולם או שעכשיו אנחנו תומכים במישהו אחר ומוכנים לשבת עם יאיר לפיד. אנחנו לא אומרים את זה - רק את האמת שלנו".

גפני הוסיף ואמר כי, "אני נאמן לדרך שלנו, הדרך שלנו הוא שהציבור המסורתי נמצא ימין. אנחנו נצמדים לימין וזה לאו דווקא נתניהו - זה יכול להיות כל אחד אחר. היינו כבר בסיטואציה שהוא חבר לברית האחים הרעה הזו של יאיר לפיד ונפתלי בנט, ונתניהו שהשאיר אותנו בחוץ. עברנו את זה, לא קרה שום דבר. אנחנו חושבים שנאמנות היא לא הדבר המתאים למערכת הפוליטית במדינת ישראל".

המראיינת הקשתה על חבר הכנסת גפני כשאמרה כי למרות שנתניהו הלך עם לפיד הם חזרו להיות קרובים, וגפני השיב, "אנחנו לא מאוהבים. אם נתניהו יחליט שהוא ילך עם כחול לבן ועם יאיר לפיד ומשאיר אותנו בחוץ אנחנו - נקבל את זה. המשמעות של העניין שזה לא יהיה לטובתו, בגלל שאז הוא יישאר בודד במערכת הזאת, עם כאלה שהדבר היחיד שחושב להם זה להפיל אותו מהשלטון - אנחנו לא מעוניינים להחליף אותו". 

 

משה גפני בנימין נתניהו בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד