כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

נעצרו חרדי וחרדית בחשד להכאת קשישה חרדית

המשטרה עצרה לחקירה גבר ואישה חרדים, החשודים כי תקפו לפני כחודשיים חרדית כבת 70, תושבת שכונת נחלאות • חשדו כי היא קשורה לפעילות מסיונרית

שכונת נחלאות. צילום ארכיון: פלאש 90
שכונת נחלאות. צילום ארכיון: פלאש 90



חוקרי תחנת משטרת ציון בירושלים עצרו אתמול (ג') לחקירה גבר ואישה חרדים, החשודים כי תקפו לפני כחודשיים חרדית כבת 70, תושבת שכונת נחלאות, לאחר שחשדו בה כי היא קשורה לפעילות מסיונרית ולמעשים מגונים בילדים.

ה'משמרת' חזרה לפעול? • בת 70 הותקפה: את מיסיונרית

חדווה, האישה שנעצרה, הינה חרדית כבת 50 ואם ל-16 ילדים, שחלק מילדיה נפגעו בפרשה שהסעירה את שכונת נחלאות. היא שלחה את משה, חרדי בן 43 ותושב השכונה לשעבר, להכות את שרה ו', תושבת השכונה. לאחר התקיפה אושפזה הקשישה בבית החולים 'הדסה עין-כרם', כשהיא סובלת משברים בגפיים, פנים נפוחות ושטפי דם פנימיים.

בית המשפט האריך את מעצרו של הגבר עד יום שישי, ואילו מעצרה של החשודה הוארך עד מחר (חמישי) בבוקר, על פי בקשת המשטרה, לאחר שהשופט ביקש לשולחה למעצר בית. המשטרה הודיעה כי תערער על שחרורה מחר בבית המשפט המחוזי.

מבדיקה שערך כתב 'בחדרי חרדים' עולה, כי המותקפת, שרה ו', מוסרת שיעורי יהדות במכון לגיור 'אוהל שרה אמנו'. מדובר בילידת ארצות-הברית, שבעברה הייתה 'משיחית' והשתייכה למסיונרים, אך לפני שנים רבות חזרה לחיק היהדות, ומאז היא מסייעת לאנשים להתגייר, ועובדת במכון גיור.

השופט: אין די בראיות

במהלך הדיון בבית המשפט אמר השופט אלכסנדר רון, כי למשטרה אין די ראיות הקושרות את החשודה למעשים שבוצעו. "לא היה די בראיות אלה כדי לסבך את המשיבה באופן ממשי, ולכל היותר היה בחומרי החקירה כדי לסבכה במידה גבולית ביותר". עוד הוסיף ואמר: "ספק עד כמה יש בדברים כדי להצדיק הארכת מעצר".

בכך קיבל שופט בית משפט השלום בירושלים אלכסנדר רון קיבל את עמדת עו"ד יאיר נהוראי, פרקליט של החשודה, ושיחרר את החשודה בתנאים מגבילים. מעצר בית מלא למשך 8 ימים במודיעין עילית, הפקדה של 7,500 ש"ח במזומן, ערבות צד שלישי על סך 40,000 ש"ח, ואיסור יציאה מהארץ".

נציג המשטרה יגיש מחר (חמישי) ערר על החלטת בית המשפט, ועל כן יש עיכוב ביצוע השיחרור עד למועד הערר מחר.

עורך הדין יאיר נהוראי אמר בשיחה ל'בחדרי חרדים': "האמת תצא לאור, פרוטוקול בית המשפט מדבר בעד עצמו".
נחלאות מסיון הכאה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד