י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חברי הממשלה מיד תקנו

אחרי שלגלג על גנץ: הפדיחה של נתניהו • צפו

נתניהו וצוות הקמפיין שלו מרבים ללעוג על הגמגומים של גנץ - אבל מסתבר שגם נתניהו עצמו לא חף מטעויות בנושא הזה • במהלך ישיבת הממשלה היום - רה"מ החליף בטעות בין ראש ממשלת בריטניה לנשיא רוסיה המנוח • צפו בתיעוד

אחרי שלגלג על גנץ: הפדיחה של נתניהו • צפו
בנימין נתניהו צילום: דוד כהן, פלאש 90

ראש הממשלה נתניהו וצוות הקמפיין שלו מרבים ללעוג על הבלבול בשמות של יו"ר כחול לבן בני גנץ, על השיבושים שלו בנוסח של אמרות חז"ל, על הגמגומים ועוד. אבל מסתבר שגם נתניהו עצמו לא חף מטעויות בנושא הזה.

לפני שעה קלה (ראשון) אמר ראש הממשלה נתניהו במהלך ישיבת הממשלה שהתקיימה לאחר שזה חזר מביקורו המדיני בבריטניה: "אני חזרתי מביקור קצר בלונדון שם פגשתי את ראש הממשלה בוריס ילצין".

הנוכחים בחדר מיד תקנו את נתניהו והעירו לו כי ראש ממשלת בריטניה הנוכחי הוא בכלל "בוריס ג'ונסון" ולא בוריס ילצין, שכבר הלך לעולמו לפני כ-12 שנה. 

צפו בתיעוד

צילום: מתוך חשבון הטוויטר של יניר קוזין

יצוין כי ילצין היה בכלל מדינאי רוסי ושימש כשמונה שנים נשיא רוסיה לאחר התפרקות ברית המועצות. ראש הממשלה, שהספיק אף להכיר אותו, ככל הנראה התבלבל בין השמות הפרטיים הזהים של השניים.

לפני שעה קלה הגיב יו"ר יש עתיד יאיר לפיד: "אם גנץ היה אומר בוריס ילצין במקום בוריס ג׳ונסון -הביביסטים לא היו נרגעים שלושה ימים".

יאיר נתניהו אמר בתגובה: "רק למען הסדר הטוב: כשראש הממשלה נתניהו פגש את נשיא רוסיה בוריס ילצין בשנות ה-90, יאיר לפיד הנחה תוכנית פטפוט יומית בערוץ המשפחה בכבלים".

נתניהו וילצ'ין המנוח. צילום: לע"מ

בנימין נתניהו בוריס ג'ונסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד