ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מפגן קידוש השם

ליברמן התריס כנגד מצוקת הילדים החרדים; הילדים מחו • צפו

על רקע מצוקת ילדי מעלה אדומים הנאלצים לנדוד מידי יום לירושלים בשל מצוקה בכיתות לימוד - יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הגיע למקום והחליט לגבות דווקא את העירייה שמתעמרת בילדים • "פעלו נכון מאוד כשלא הסכימו לתת לבי"ס של ש״ס ו'אל המעיין' להקים פה בי"ס • צפו

ליברמן התריס כנגד מצוקת הילדים החרדים; הילדים מחו • צפו
מימין: המחאה. משמאל: ליברמן צילום: מתוך הסרטון

בעוד ראש עיריית מעלה אדומים, בני כשריאל, ממשיך להתעלם מהמצוקה החרדית בעיר ובזמן שעשרות ילדים נאלצים לנדוד בכל בוקר לירושלים בשל מצוקה בכיתות לימוד - יו״ר ישראל ביתנו הגיע דווקא לגבות את העירייה שמתעמרת בילדים.

לליברמן, שהגיע הבוקר לסיור ברחבי מעלה אדומים שבין התחנות, המתינה קבוצה של ילדי מעלה אדומים הסובלת מהמצוקה בעיר. הילדים נעמדו מולו למשך דקות ארוכות, תוך שהם שרים שירים על התורה - ללא פרובוקציות או קריאות לעברו של ליברמן.

ליברמן מצידו הצהיר כי, "ברור שהדרישה הראשונה של ״ישראל ביתנו״ תהיה התניה של לימודי הליבה בכל המסגרות", הוא הוסיף כי "לא ניתן תמיכה ממשלתית, לא לחינוך עצמאי ולא ללימודי 'אל המעיין' מבלי שיכניסו את לימודי הליבה - קרי אנגלית, מתמטיקה ומדעים לתוכנית הלימודים".

כאמור, ליברמן גיבה את האפליה ואת העובדה שראש העיר המקומי מתעלם מהמצוקה ואמר בהתרסה: ״אני חושב שראש העיר מעלה אדומים, הנהלת העיר ומועצת העיר, פעלו נכון מאוד כשלא הסכימו לתת לבית ספר של ש״ס ושל רשת אל המעיין להקים פה בית ספר".

ליברמן הוסיף כי "מעלה אדומים היא עיר גדולה עם אופי פלורליסטי. רוב האוכלוסייה חילונית ואין שום סיבה להקים פה בית ספר של 'אל המעיין'. לכן אנחנו תומכים ומזדהים בעמדה זו של העירייה".

אביגדור ליברמן מעלה אדומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד