י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
זומן לשימוע • תיעוד מטורף

הנהג שסיכן את חיי הנוסע שנתלה - הושעה

הנהג שהמשיך בנסיעה למרות שנוסע נתלה בחזית האוטובוס - הושעה • מדובר בנהג שני של חברת 'אפיקים' שזומן לשימוע לפני פיטוריו, תוך יומיים • מה קורה בחברה?

הנהג שסיכן את חיי הנוסע שנתלה - הושעה
נוסע נתלה בחזית האוטובוס צילום: צילום מסך

בעקבות התיעוד שפורסם אמש (מוצאי שבת) בו נראה צעיר נתלה בחזית אוטובוס קו 350 באשדוד, ולמרות זאת הנהג ממשיך בנסיעה - חברת אפיקים, שמעסיקה את הנהג, הודיעה כי הוא הושעה וכי הוא זומן לשימוע לקראת פיטורין.

נהג נוסף של החברה יגיע היום לשימוע לפני פיטורין בעקבות כך שתקף באלימות קשה אברך חרדי במושב יסודות בסוף השבוע האחרון.

"חברת אפיקים רואה בחומרה את התנהגות הנהג ומבקשת להדגיש כי בטיחות הנוסעים הינה מעל הכל", מסרו ל'בחדרי חרדים' מטעם החברה, "הנהג הושעה באופן מיידי וזומן לשימוע לפני פיטורים".

"על מנת למנוע הישנות מקרים מסוג זה", כך אומרים בחברה, "הובא המקרה לידיעת כלל הנהגים בחברה תוך הבהרה כי אין בכוונת ההנהלה לסבול התנהגות שאינה עולה בקנה אחד עם ערכי החברה ובטיחות הנוסעים".

יחד עם זאת, בחברת אפיקים מבקשים להדגיש כי "לצערנו הרב, זו אינה הפעם הראשונה בה מופגנת אלימות חמורה כלפי נהגים ואוטובוסים בקו זה, אולם אין בכך להצדיק את התנהגותו של הנהג במקרה המדובר".

אלא שאין מדובר במקרה בודד של נהג שאינו מתנהג כמצופה ממנו: כזכור, רק ביום חמישי האחרון אירע מקרה נוסף של נהג באותה החברה, שתקף באלימות הולך רגל שהעיר לו על נסיעה פרועה בתחומי מושב שקט ורגוע.

פרטי המקרה פורסמו אמש ב'בחדרי חרדים', ומחברת אפיקים נמסר כי הנהג זומן לשימוע לקראת פיטוריו, בעקבות התנהגותו המחפירה. מדובר באברך צעיר aצעד לצד אשתו שהסיעה עגלת תינוק - שנולד לפני שלושה שבועות בלבד - בני הזוג צעדו ברחובות השקטים של מושב יסודות בנחל שורק. איש לא חשב שתוך דקות ספורות יופר השקט שאופף בדרך קבע את המושב השיתופי.

כאשר הגיעו למעבר החצייה - הם הבחינו באוטובוס שמתקרב אליהם במהירות גבוהה. הבעל חצה את הכביש במהירות, אשתו חששה ונותרה על המדרכה לצד בנה הפעוט. לאחר שהוריד את הנוסעים, האוטובוס מחברת "אפיקים" חזר לכיוונם, אז האברך דפק על דלת האוטובוס וצעק לנהג "סע לאט, כמעט הרגת אותנו". להתנצלות הוא כנראה לא באמת ציפה, אך בטח ובטח לא לתגובה שקרתה תוך שניות אחדות.

"הנהג עצר וירד מהאוטובוס", מספר ל'בחדרי חרדים' חותנו של האברך ואביה של אשתו, "הוא תקף מיד את חתני והפיל אותו לרצפה. אבל הנהג לא הסתפק בכך והחל לתת לו אגרופים לעיני אשתו ונוסעי האוטובוס שלא הבינו למה הוא תוקף קשות את האברך". הנוסעים, גברים ונשים כאחד, צעקו לנהג שיפסיק אך זה לא עזר. "הבת שלי ניגשה וצעקה לנהג שיעזוב את בעלה, אך הוא איים עליה שיתקוף וירביץ גם לה", ממשיך אביה לתאר.

רק לאחר שנוסעי האוטובוס ירדו ומשכו את הנהג, זה פסק מאלימותו, עלה לאוטובוס והמשיך בנסיעה מבלי להעניק עזרה לאברך הפצוע. האברך קיבל טיפול רפואי ראשוני ופונה לבית החולים קפלן ברחובות - שם עבר בדיקות רפואיות ומשם ניגש לתחנת המשטרה בעיר יבנה והגיש תלונה.

הנהג נחקר במשטרה בסיומה שוחרר בתנאים מגבילים והחקירה נמשכת, ובחברת אפיקים מסרו ל'בחדרי חרדים' כי "נראה שיש אמת בתלונה, ועל כן הנהג זומן לשימוע מיידי לפני פיטוריו".

יצוין כי מדובר בנהג שני שזומן לשימוע לפני פיטוריו, תוך יומיים.

אלימות נהגים נהגי אוטובוסים חברת אפיקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד