ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
לקראת אישור החוק

בכיר ב'כחול לבן' ל'בחדרי': "נרשת השכונות החרדיות במצלמות"

לקראת העברתו של חוק המצלמות שיעלה מחר להצבעה במליאת הכנסת בדיון פגרה מיוחד, בכיר ב'כחול לבן' אומר ל'בחדרי חרדים' כי המפלגה צפויה לשלוח עשרות משקיפים מצוידים במצלמות לעבר הקלפיות בריכוזים החרדים בכדי לתעד • "זה כולל גם צילום של נשים חרדיות"

בכיר ב'כחול לבן' ל'בחדרי': "נרשת השכונות החרדיות במצלמות"
ראשי כחול לבן צילום: פלאש 90

לקראת העברת חוק המצלמות שיעלה מחר להצבעה בקריאה ראשונה בדיון פגרה מיוחד, ב׳כחול לבן׳ מודיעים כי הם צפויים לרשת את הקלפיות בריכוזים החרדים במצלמות.

בכיר ב'כחול לבן' אומר ל'בחדרי חרדים' כי, "אנחנו מתכוננים להכניס מצלמות לקלפיות ביישובים חרדים", כשהוא מציין, כי למפלגה מאות משקיפים והם יביאו עשרות משקיפים לריכוזים החרדיים כשהם מלווים במצלמות.

שאלנו האם הם יצלמו גם נשים והבכיר מיהר להשיב כי "זה כולל גם צילום של נשים חרדיות".

מאחורי חקיקת חוק המצלמות מתנהל קרב בין ימין לשמאל, כאשר בימין מאשימים את השמאל בכך שהם מעוניינים שהבחירות יזויפו כדי להחליף את שלטון הימין, מנגד טוענים בשמאל, כי נתניהו מכין תשתית להפסד ומנסה לטעון לזיופים ולעורר על תוצאות הבחירות. 'בישראל ביתנו' הודיעו, כי יבקשו לצלם גם את הקלפיות בריכוזים החרדים בטענה לזיופים.

בתוך כך, בסיעת 'יהדות התורה' הודיעו, כי הם צפויים לתמוך בחוק שיעלה כבר מחר להצבעה בקריאה ראשונה, במטרה לסיים את הליך החקיקה עוד ליום רביעי השבוע, כשיש מי שמתריע מהסתה כנגד הציבור החרדי והימין בדיוני המליאה.

חבר הכנסת ישראל אייכלר אמר היום כי "אני בעד הצבת מצלמות בקלפיות. כי תמיד מאשימים את החרדים בזיופים והאמת היא ההיפך. יש פיקוח חזק בקלפיות שלנו. הזיופים הם בקלפיות של המושבים והקיבוצים המקומות הקטנים בבחירות של ועדים גדולים, ובכל מקום שאין חשודים. שם מתחלקים בקולות".

אך לטענתו, "מבחינה פרקטית כסגן יו"ר הכנסת, זו טיפשות לתת שלושה ימי נאומים של חקיקה במליאת הכנסת לשמאל ולאויבי נתניהו, אין החוק שווה בנזק ההסתה המאסיבית במליאה".

"כל הרעיון שהכנסת סגורה לפני בחירות" אומר אייכלר, "היא כדי למנוע במה לתעמולת בחירות. נניח ויעבירו את חוק המצלמות כדי למנוע קצת זיופים, אבל מצד שני יקבלו המון קולות של השמאל והערבים שיבואו בגלל התעמולה הזו".

מפלגת כחול לבן טוהר הבחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד