י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מפסיקים להיות שק החבטות

ב'ימינה' שוקלים ללכת על הראש של שרה נתניהו

במפלגת 'ימינה' מפסיקים להיות שק החבטות של נתניהו ושוקלים לצאת בקמפיין חזיתי נגד מי שהוכח כי היא קובעת באמת - הגברת שרה נתניהו | כאשר מי שתככב על הקמפיין היא האישה השנואה עליה ביותר - איילת שקד 

ב'ימינה' שוקלים ללכת על הראש של שרה נתניהו
לוגו מפלגת ימינה צילום: דוברות המפלגה

בתגובה למשתה המנדטים של ראש הממשלה כנגד מפלגת 'ימינה' בראשות שנואת נפשו - איילת שקד, במפלגה שוקלים בימים האחרונים לבחירות - להעלות קמפיין פוליטי, תוך עקיצה ברורה לרעיית ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו.

על פי הפרסום של דפנה ליאל ב'ערוץ 12', במפלגת 'ימינה' שוקלים להעלות קמפיין עם המסר "נתניהו חייב אישה חזקה", תוך שהם מציגים את דמותה של איילת שקד - האישה היחידה העומדת בראשות מפלגה המתמודדת לכנסת ה-22.

קמפיין כזה מתפרש כקמפיין נגד הגברת שרה נתניהו, שידועה כמי שמעורבת בחיי היום יום של ראש הממשלה, כאשר היחסים בינה לבין שקד עכורים מאוד, מאז התפטרה שקד מתפקידה כיו"ר לשכתו של יו"ר האופוזיציה דאז בנימין נתניהו.

על פי פרסומים, הגברת נתניהו אסרה על בעלה לפגוש את איילת שקד לפגישות עבודה. כך שלא יצא שנתניהו נפגש עם שרת המשפטים בממשלתו, בטח לא במעון הרשמי בבלפור או בביתו הפרטי בקיסריה, תמונות בודדות של השניים זה לצד זו תועדו במליאת הכנסת, כאשר שקד ניגשה אליו ללחוש משהו על אוזנו.

מפלגת ימינה איילת שקד שרה נתניהו בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד