י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
על פי הכללים

לראשונה בחתונה הגדולה בגור: מסך ענק בבית המדרש הגדול

צעד נדיר: מסך ענק הוצב בבית המדרש הגדול, לקראת חתונת נכדו של הרבי מגור שתיערך מחר בירושלים, מדובר בצעד יוצא דופן, כאשר עד עתה, רק לנשים היתה הקרנה, עם זאת היא תהיה באמצעות כבלים ולא דרך האינטרנט • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים לקראת השמחה הגדולה 

לראשונה בחתונה הגדולה בגור: מסך ענק בבית המדרש הגדול
המסך ההיסטורי שהוצב בחצר גור צילום: באדיבות המצלם

היערכות שיא בחצר חסידות גור, לרגל שמחת החתונה מחר (שלישי) לנכדו של האדמו"ר מגור, בן לבנו הגדול הרה"צ רבי אברהם מרדכי אלתר, שמחת החתונה תיערך לראשונה באגף החדש של בית המדרש הגדול שהורחב ברחוב ירמיהו בירושלים. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לראשונה בהיסטוריה בגור, הוצב מסך ענק מעל במת המזרח בחתונה בכדי שאלפי החסידים יוכלו לחזות באדמו"ר, לאחר שבשבת עלייה לתורה בשבת האחרונה, נוצר מצב שחסידים רבים לא יכלו לחזות באדמו"ר. 

האגף החדש עם המסך בחצר חסידות גור. צילום: באדיבות המצלם

מדובר במסך גדול שיופיע מעל המזרח על פי כל הכללים של הטכנולוגיה הכשרה והחיבור לווידאו יהיה רק באמצעות חוטים ולא באמצעות אינטרנט. עד היום אפשרו בגור מסכים רק לנשים הנמצאות בסמינר 'בית מלכה' בזמן החתונה, כשגם שם עובר השידור החי באמצעות חוטים ולא באמצעות אינטרנט.

בגור גם פתחו קו הרשמה מיוחד לחסידים בני ארבעים ומעלה שיקבלו מקום ישיבה עם כרטיס, המקומות ניתנו בשבת אופרוף אז נערך הטיש לראשונה, ויינתנו גם בשבת הקרובה שבת שבע ברכות, חסידים שכבר קיבלו מקום מהמשפחה לחתונה, מתבקשים לא להירשם ולקחת גם מקום בשבת שבע ברכות.

להיכל בית המדרש החדש הובא מיזוג אוויר מותאם, שייתן מענה לאלפי החסידים, כמו כן בניין בית מדרש הגדול חופה באבן ירושלמית והוסרו הפיגומים.  

חזית בית המדרש החדש של גור. צילום: באדיבות המצלם

למעלה מרבבת חסידים צפויים להשתתף בשמחת החתונה הגדולה לנכדו של האדמו"ר מגור והחל משעות הצהריים מחר צפויים הרחובות הסמוכים לבית המדרש להיסגר לתנועה לכל זמן החופה, שם ישתתפו גדולי ישראל והאדמו"רים חברי מועצת גדולי התורה של 'אגודת ישראל'.

מדובר כאמור בחתונת נכד האדמו"ר מגור, בן לבנו בכורו הרה"צ רבי אברהם מרדכי אלתר, חתן הגה"ח ר' אברהם נח יוסקוביץ, עם נכדת הגה"צ רבי סענדר אורי זצ"ל, בת לחתנו הגה"ח ר' ישראל וינגרטן ר"מ ישיבת 'מאור ישראל' בבני ברק. 

 

האדמו"ר מגור מסכים וידאו חתונת גור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד