ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

כינוס ב'תולדות': דרושים 400 אלף שקל להדלקה

ב'תולדות אהרן' מצאו את הכתובת לתשלום עבור הבמה של החסידות במירון: הקבלן יקבל 400 אלף שקל, העיקר שלא יהנו מכספי הציונים • הערב התבקשו החסידים לתרום

האדמו"ר מתולדות אהרן בהדלקה. צילום: יעקב נחומי
האדמו"ר מתולדות אהרן בהדלקה. צילום: יעקב נחומי



ה'תקציבים הציוניים' בעזרתם הוקמו הבמה ועזרת הנשים במתחם ההדלקה של חסידות תולדות אהרן במירון, מעוררים התנגדות עזה בחסידות שאינה נהנית מכסף ציוני. בעקבות כך הודיעו בחסידות - כפי שנחשף באתר 'בחדרי חרדים' - כי החסידות תשלם בעצמה את עלות העבודות.

בתחילת השבוע פורסם בחסידות מכתב, בו נאמר כי אם לא יהיה איך לשלם את העלויות, המסתכמות במאות אלפי שקלים, ההדלקה המסורתית של האדמו"ר לא תתקיים במתכונתה כבכל שנה.

בחסידות 'מצאו' כתובת להעברת התשלום. מדובר בקבלן שביצע את העבודות, שיקבל ישירות 400 אלף שקל.

בשעות אחר הצהריים קיבלו חסידי תולדות אהרן קריאה טלפונית בה נקראו לכינוס חירום, שהחל הערב (ג) בשעה 20:15 בהיכל בית המדרש הגדול של החסידות, בשכונת מאה שערים בירושלים.

עוד בנושא:
ב'תולדות אהרן' מאיימים: "לא נדליק ההדלקה במירון כמו כל שנה"

בכנס יצטרכו החסידים לתרום מכיסם ולהפעיל תורמים אחרים, בכדי לממן את העלויות.

ארל'ה יקטר איש מירון, המעורה בפרשה, אומר ל'בחדרי חרדים': "האבסורד הוא גדול, כי הרי על השטח של תולדות אהרן, הנקרא כך בגלל שהיא החסידות הגדולה שמדליקה שם, רוקדים עוד חסידויות כדוגמת סאטמאר, רחמסטריווקא וברסלב, שלא נהנים מכספי המדינה. השטח משמש 24 שעות את כל החצרות, ולמרות זאת תולדות אהרן משלמים על כל ה-24 שעות, ולא רק על השלוש שעות שהם נמצאים".
תולדות אהרן כנס חירום חסידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 47 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד