י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
באישור הרבנים

רון קובי: החרדים קונים אייפון כדי לתקוף אותי • צפו

בשידור חי שהעביר אמש רון קובי מביתו הוא שב ותקף את החרדים בעוצמה וסיפר כי ישנה פריחה בבני ברק של רכישת אייפונים והכל במטרה לתקוף אותו. בהמשך הצהיר כי יגיע למאה שערים ולבית שמש • צפו

רון קובי: החרדים קונים אייפון כדי לתקוף אותי • צפו
קובי צילום: צילום מסך

במסגרת מערכת הבחירות היצרית שמנהל יו"ר מפלגת 'הימין החילוני' רון קובי, הוא נוהג מידי לילה להעביר שידור חי בחשבון הפייסבוק שלו ממעונו בעיר טבריה.

במסגרת השידור האינטרקטיבי שמעביר קובי, הוא מציג קטעי עיתונות ווידאו מכלי תקשורת רבים באמצעות מכשיר טלפון נוסף שברשותו או באמצעות מסך גדול שתלוי על הקיר. 

אמש (ראשון) בשידור החי, התייחס קובי להתקפות של החרדים נגדו ברשת הפייסבוק ואמר "תופעה: החרדים גילוי את הפייסבוק. פתאום כל בני ברק בפייסבוק. יש שם פריחה סלולרית. מוכרים שם מלא סמארטפונים. פתאום מיליון חרדים קונים טלפון לא כשר ועל הדרך רואים כל מיני דברים.. הרב מאשר. העיקר להיכנס ברון קובי".

ואז עבר קובי לטפל באורן חזן שמרבה לתקוף אותו לאחרונה. "אורן חזן, זה שקיפל את הזנב ונעלם קלט את הפטנט. כל אחד שרוצה להיות קצת מפורסם, תוקף את רון קובי".

"מחר יש מצב שנגיע למאה שערים וגם אולי לבית שמש" מתכנן קובי את הפרובוקציה הבאה בקפידה.

בהמשך עבר קובי לתאר את חוויותיו מהביקור בעיר בני ברק בשבוע שעבר, בו מחו נגדו אלפי חרדים מה שאילץ אותו להימלט "תראו איך נראים המון של חוליגנים" אומר קובי ומעביר את השידור למסך שמציג את הביקור שלו בעיר התורה. "חיות אדם" פולט קובי תוך כדי הצפייה.

 

 

רון קובי הימין החילוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד