ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

רוכב אופנוע נהרג בתאונה קטלנית בבני-ברק • חשד ל'פגע וברח'

שני רוכבי אופנוע התנגשו ברכב ברחוב חזון איש פינת ברטנורא - ועפו למרחק עשרות מטרים • אחד מהם, חרדי בן 19, נפצע אנושות - ובבית החולים 'תל השומר' נקבע מותו • החוקרים בודקים חשד לתאונת 'פגע וברח'

כוחות ההצלה סמוך לאופנוע; בטחון והצלה BBM
כוחות ההצלה סמוך לאופנוע; בטחון והצלה BBM



היום (רביעי) בשעה 12:25 התקבל דיווח על תאונת דרכים קשה ברחוב חזון איש פינת רחוב ברטנורא בעיר בני ברק.

כונני הצלה שהגיעו ראשונים למקום, דיווחו על שני צעירים רוכבי אופנוע מחוסרי הכרה, והזעיקו עזרה נוספת.

מדובר באופנוע ועליו שני רוכבים שהתנגש ככל הנראה ברכב. הרוכבים בני 15-19 נפלו מהאופנוע ועפו למרחק רב של כ-20 מטרים.

חובשי הצלה, מד"א וזק"א העניקו טיפול ראשוני לנפגעים, בהם פצוע במצב בינוני עד קשה, ופצוע במצב אנוש שמצבו החל להתדרדר בשטח.

הפצועים פונו לבית החולים תל השומר, שם נקבע מותו של הפצוע אנושות, בן 19 המתגורר בבני ברק ועובד באחת המאפיות הידועות בעיר.

אמו של ההרוג אינה שוהה בארץ מאז פסח, והייתה אמורה לחזור לישראל בימים הקרובים. גופת המנוח הועברה למכון לרפואה משפטית 'אבו כביר' לבדיקה חיצונית, היות ומדובר בתאונת פגע וברח.

העיתונאי עוזי ברק שהיה בזירה מספר ל'בחדרי חרדים' כי האופנוע נע מכיוון רחוב נחמיה לכיוון רחוב רבי עקיבא, כשהגיע לצומת עם הרחובות ברטנורא והאדמור מגור, רכב חצה את הכביש וככל הנראה האופנוע פגע בחלקו האחורי, הרוכבים עם האופנוע עפו באוויר, האופנוע נפל במרחק של כ-20 מטרים, נהג האופנוע היה שרוע במרכז הכביש, ואילו הרוכב היה שרוע על אי תנועה.

"כשהגעתי למקום הזעיקו אותי לפצוע שהיה רחוק יותר ממני ואמרו שהמצב שלו הרבה יותר חמור, לאחר בדיקה ראשונית דיווחתי במירס והתחלתי לטפל בפצוע בן ה-19 שהיה במצב קשה, הוא היה בהתחלה מעורפל הכרה, אך תוך זמו קצר הוא איבד את הכרתו. חובשים נוספים שהגיעו סייעו בטיפול בפצוע והעניקו טיפול גם לפצוע הנוסף כשהוא במצב בינוני עם פגיעת ראש.

"כשהגיעה ניידת טיפול נמרץ הוא הוכנס על מנת לפנותו במהירות לבית החולים, אך מצבו החל להתדרדר בשטח, והחלו לבצע עליו פעולות החייאה באמבולנס, תוך כדי פינוי מהיר לבית החולים תל השומר, שם לצערינו נקבע מותו".

ממשטרת תל אביב נמסר כי קיים חשד שמדובר בתאונת פגע וברח, וניידות משטרה עורכות סריקות אחר רכב מסוג סובארו בצבע לבן.

אמיר מרום, דובר בית החולים תל השומר, מסר ל'בחדרי חרדים' כי הצעיר בן 15 עדיין עובר בדיקות, ומצבו מוגדר בינוני עד קשה עם פגיעת ראש. הצעיר השני בן ה-19 הגיע לבית החולים כשהוא כבר ללא רוח חיים.

אחד ממנהלי המאפייה בה עבד לאחרונה ההרוג סיפר ל'בחדרי חרדים' כי מדובר בבחור בעל לב זהב, אשר לא הרים את קולו בדיבורו, והקפיד להתפלל 3 תפילות ביום במניין בבית הכנסת.

הגולשים מתבקשים להתפלל עבור הפצוע בן ה-15 צבי בן בת-ציון לרפואה שלמה.

צילום: עוזי ברק וחדשות 24





























אופנוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד