י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לאחר עמדת הגר"מ מאזוז

פרסום ראשון: מנהלי מוסדות ב'כסא רחמים' מקימים מטה של ש"ס

לאחר שפורסמה דעתו של הרב מזוז כי יש להצביע למפלגה ימנית חרדית, מנהלי מוסדות ב'כסא רחמים' מקימים כעת מטה בחירות שיפעל למען תנועת ש"ס • הרב כהן: "אם הרב יצא נגד 'יהדות התורה' ואמר מנגד לתמוך ברשימה ימנית חרדית אז זה יותר מרמז ברור כי הוא מתכוון לש"ס"

פרסום ראשון: מנהלי מוסדות ב'כסא רחמים' מקימים מטה של ש"ס
הרב מאזוז על רקע דרעי וש"ס צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

פרסום ראשון: יממה לאחר שפורסמה דעתו של ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגר"מ מזוז על כך שהוא נמנע מלהביע את דעתו לקראת הבחירות המתקרבות, וכי הוא קורא להצביע למפלגה ימנית חרדית - מנהלי מוסדות ב'כסא רחמים' מקימים מטה למען תנועת ש"ס.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מי שעומד בראש היוזמה הוא הרב יאיר כהן מנהל מוסד 'לחם ביכורים', בנשיאות ראש הישיבה הגר״מ מזוז, שבשעות הקרובות צפוי להתכנס יחד עם שורה של מנהלי מוסדות שהיו לאורך השנים, למרות הקרבות, תחת תנועת אל המעיין של ש״ס, והם אלו שיפעילו את המטה בשבוע הקרוב.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר הרב כהן כי "לאורך השנים ש"ס נתנו לנו כל דבר שביקשנו או שהיינו צריכים ולא התייחסו אלינו אחרת בגלל ההשתייכות שלנו ל'כסא רחמים', עכשיו הגיע הזמן להכיר טובה, ולהיות בבית שלנו שזה תנועת ש"ס".

הרב כהן מוסיף כי "בימים הקרובים נתכנס מנהלי מוסדות ורבני ישובים ונוציא קול קורא למען תנועת ש"ס, ונפעל גם לשכנע מצביעים נוספים לתמוך ולפעול למען התנועה בדגש על יום הבחירות".

הרב כהן מספר כי מאחורי ההחלטה שלו עומד הרמז של ראש הישיבה, שלפני כמה שבועות תקף את 'יהדות התורה' וטען כי הם לא הוקירו את התמיכה של מוסדות 'כסא רחמים'. לדברי הרב כהן "הם יודעים רק לקחת ולא יודעים להחזיר טובה". הוא מוסיף כי אם הרב יצא נגד 'יהדות התורה' ואמר מנגד לתמוך ברשימה ימנית חרדית אז זה יותר מרמז ברור כי הוא מתכוון לתנועת ש"ס.

הרב מאזוז כסא רחמים ש"ס יהדות התורה בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד