ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
צפו בתיעוד המטלטל

בפנים גלויות: המוכר הבריח את השודד האלים

זה התרחש אתמול בכרמיאל: דניאל לוין, עובד מכולת, נאבק בשודד אלים שאחז בסכין והצליח להבריח אותו, ללא שנטל דבר מה | השודד הצליח להימלט, אך נעצר תוך זמן קצר מאחר ופניו היו גלויות | צפו במאבק העיקש

בפנים גלויות: המוכר הבריח את השודד האלים
שוד בכרמיאל בפנים גלויות צילום: מצלמת אבטחה

אתמול (ראשון) בשעות הצהריים, בוצע ניסיון שוד אלים בחנות מכולת בעיר כרמיאל. דניאל לוין תושב העיר, ישב אתמול במקום עבודתו בחנות מכולת, ולפתע נכנס אדם לבית העסק ושלף לעברו סכין. דניאל, נלחם בשודד, השליך לעברו את הכיסא עליו ישיב ומכל הבא ליד, והצליח להבריח את השודד.

שוטרים שהוזעקו למקום פתחו בחקירה ואספו ממצאים. מבירור ראשוני עלה כי החשוד ניסה לשדוד באיומי סכין את הקופאי בחנות המכולת. מאחר ופניו היו גלויות, הוא נעצר תוך זמן קצר יחסית.

החשוד בן 29 תושב כפר ראמה, מרחק של כ-5 קילומטרים מכרמיאל, נחקר והבוקר (שני) הובא לבית משפט השלום בעכו, שם המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים. בהסכמת המשטרה ועו"ד כמיל עודה, השופט זאיד סאלח, סגן נשיא בית המשפט, מעצרו הוארך בארבעה ימים עד ליום חמישי.

לטענת המוכר, דניאל לוין, לא מדובר בשוד אלא בניסיון פיגוע. "למרות שבתקשורת אומרים שזה שוד, הוא לא ניסה לדבר איתי, לא הוציא מילה מהפה, הוא פשוט ניגש אליי, שלף סכין וניסה לתפוס אותי ולדקור אותי".

דניאל מתאר "התחלתי להילחם על החיים שלי כי הבנתי שאני במצב מסוכן והכיסא זה הדבר היחידי שהיה לי כדי להגן על עצמי. כשהוא הבין שהוא לא מסוגל להתמודד איתי, הוא ברח ואני התחלתי לרוץ אחריו".

אולם למרות דברי המוכר דניאל, במשטרה אומרים כי מחומר החקירה בשלב זה, עולה כי מדובר בניסיון שוד.

חנות מכולת שוד מזוין איומי סכין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד