י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"הייתי צריך למות בלידה שלי"

איים בשידורים חיים "עלי להרוג יהודים" ונעצר

בן 45 מפלורידה מדייטונה ביץ', חייל משוחרר מצבא ארה"ב - הואשם שאיים לבצע ירי המוני. הוא אמר בסרטון שהעלה ליוטיוב כי הוא רוצה "לרצוח כמה שיותר אנשים"

איים בשידורים חיים "עלי להרוג יהודים" ונעצר
ליאו ארונג ג'וניור צילום: באדיבות המצלם

איים לרצוח המונים בשידורים חיים ונעצר. ליאו ארונג ג'וניור, מחוף דייטונה, נעצר ביום חמישי האחרון לאחר שמחלקת אכיפת החוק בפלורידה (FDLE) הודיעה למשרד השריף המקומי על האיומים שהגיעו מכיוונו של ליאו.

האיומים פורסמו ביוטיוב במהלך סרטון בשידור חי, ההערות כללו: "אני שונא יהודים, כי אני לוזר, עלי להרוג יהודים כדי שאנשים כמוני ירגישו רלוונטיים, תודה".

האיש המסוכן הוסיף, "הייתי צריך למות בלידה שלי, כדי להציל את המדינה הזו מרצח ההמונים שלי באמריקאים. תודה".

"ה-FBI עשוי לפשוט על מגורי ולהחרים את הנשק שאשתמש בו כדי להרוג אמריקאים אחרים. תודה, אני שונא את עצמי, אני מכוער יותר מהיורה באל פאסו, אנשים לא אוהבים אותי, אז אני ארצח כמה שיותר אנשים. תודה".

בלשים ממשטרת דייטונה ביץ' תשאלו שכנים במתחם הדירות של ארונג, הם אמרו כי הם לא ראו את ארונג כבר כמה שבועות. ארונג נמצא בסופו של דבר בתוך ביתו והגיב על האיומים שלו, הוא אישר כי פרסם את האיומים, אך הצהיר שהוא לא התכוון למה שכתב וכי הוא ניסה לזייף שם של משתמש אחר.

מאוחר יותר הוצא לביתו צו חיפוש, הכולל את הטלפון הנייד והמחשב הנייד של ארונג. בביתו של החשוד לא נמצאו שום סוג של נשק. למרות זאת, הוא הואשם בכך ששיגר איומים להרוג או לבצע טבח המוני או במעשה טרור, עבירה מדרגה שנייה. הוא עצור ללא ערבות לשחרורו.

ארונג הוא איש צבא ארה"ב בעברו, ובמהלך החקירה קבעו הבלשים כי הוא כנראה לא בקו הבריאות והוא זקוק לסיוע פסיכיאטרי.

איום ברצח שנאת יהודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד