ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
שבוע בלבד לבחירות

סקר דרמטי: 'עוצמה' עוברת ומשנה המפה; נתניהו יפסיק לתקוף?

שבוע בלבד לבחירות: עוצמה יהודית בראשות עו"ד איתמר בן גביר ממשיכה להפתיע ולהתייצב על ארבעה מנדטים - ואף מצליחה לשנות את מפת הגושים • מנגד: כחול לבן בראשות בני גנץ מובילה במספר המנדטים ועוקפת את הליכוד בראשות בנימין נתניהו • 'בחדרי' עם כל הפרטים

סקר דרמטי: 'עוצמה' עוברת ומשנה המפה; נתניהו יפסיק לתקוף?
בן גביר צילום: דוד כהן, פלאש 90

מסתמן כי האמירות של בן גביר לפיהן עוצמה יהודית עשויה לחזק את ממשלת הימין לא מגיעות בחלל ריק, כך לפחות על פי הסקרים. אם כי הבחירות הקודמות שנערכו רק לפני כחצי שנה מזכירות לנו כי יש להתייחס בערבון מוגבל מאוד לסקרים.

סקר שבוצע עבור כאן חדשות אמור להדיר שינה משקד ובנט שקולותיהם זולגים לרשימה ימנית יותר שעשויה לאתגר אותם בכנסת הבאה. לפי הסקר שפורסם היום (שלישי) בתוכנית "קלמן וליברמן" ב-כאן רשת ב': עוצמה יהודית של איתמר בן גביר עוברת את אחוז החסימה ומשנה את מפת הגושים. מנגד: כחול לבן מובילה במספר המנדטים.

בסקר כאן חדשות שנערך באמצעות מכון קנטאר נשאלו הנסקרים: "אילו הבחירות לכנסת היו מתקיימות היום, בעד איזו מפלגה היית מצביע?".

אלו התוצאות שהתקבלו:

כחול לבן 32
הליכוד 31
הרשימה המשותפת 10
ימינה 9
ישראל ביתנו 9
ש"ס 7
יהדות התורה 7
המחנה הדמוקרטי 6
העבודה–גשר 5
עוצמה יהודית 4

מפת הגושים

ימין-חרדים 58

הליכוד 31
ימינה 9
ש"ס 7
יהדות התורה 7
עוצמה יהודית 4
ישראל ביתנו 9

מרכז-שמאל 53

כחול לבן 32
הרשימה המשותפת 10
המחנה הדמוקרטי 6
העבודה-גשר 5

יצוין כי הסקר נערך על ידי חברת קנטאר בשיטות סטטיסטיות מוכרות לעריכת סקרים בקרב מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת בישראל. על הסקר ענו באינטרנט 546 משתתפים מתוך 1,639 נשאלים. טעות הדגימה 4.3%+/-. מועד איסוף הנתונים: 9 בספטמבר 2019.

בתוך כך, ב׳ישראל היום׳ דווח הבוקר כי רה״מ נתניהו שוקל להפסיק לתקוף את ׳עוצמה יהודית׳ בשל התחזקותה בסקרים. בליכוד הזמינו סקרי עומק חדשים שם הם גילו את מגמת התחזקות המפלגה. לפי סקרי ׳הליכוד׳ הם עדיין לא עוברים את אחוז החסימה אבל קרובים לשם.

איתמר בן גביר עוצמה יהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד