י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

המנהל הגדול הבא... עדיין לא יודע שהוא כזה

מדי שנה "נולדים" בישראל אלפי מנהלים חדשים • אין ספק שניהול נכון הוא מרכיב מרכזי בהתפתחותו של כל גוף, פרטי וחברתי כאחד • קורסים השונים במרכז מציעים מענה למנהלים מתחילים ומתקדמים ומאפשרים להם לרכוש ידע וכלים מקצועיים שישפרו את התוצאות בעסק  או הארגון בהיבטים השונים

המנהל הגדול הבא...  עדיין לא יודע שהוא כזה
לימודי ניהול צילום: שאטרסטוק

מדי שנה "נולדים" בישראל אלפי מנהלים חדשים. חלקם פועלים במגזר הפרטי - בעסקים קטנים ובינוניים ובחברות גדולות, וחלקם במגזר השלישי - עולם העמותות החברתיות והקהילתיות, והארגונים ללא מטרות רווח.

אין ספק שניהול נכון הוא מרכיב מרכזי בהתפתחותו של כל גוף, פרטי וחברתי כאחד. בשונה מעובדים במחלקות השונות העוסקים כל אחד בתחומו (כספים, שיווק, יצור, תפעול וכו' וכו') המנהל חולש על כלל הפעילות ובסופו של דבר, אחראי על השורה התחתונה.

אולם, המציאות בפועל היא שלא תמיד למנהלים יש את הידע והכלים הדרושים כדי להוביל את הגוף שבראשו הם עומדים. יתרה מכך: רבים מבעלי העסקים (כולל עסקים הנחשבים למצליחים) ואפילו אנשים המכהנים בפועל כמנהלים בארגונים שונים, לא תמיד רואים את עצמם כמנהלים ולא "חיים את הניהול" באופן יומיומי. קחו למשל מטפל מומחה ומנוסה שהקים קליניקה פרטית ויודע את רזי המקצוע שלו, או פעיל נמרץ בארגון חסד שהתקדם והגיע לעמדה ניהולית - תחת אחריותם נמצאים עובדים רבים, תקציב לא מבוטל ולמעשה, עתידה של החברה או המוסד.

אז מה עושים? במרכז החרדי לניהול השלימו בימים אלה את ההיערכות לקראת שנת תש"פ עם מגוון תכניות הכשרה מקצועיות למנהלים בכל הדרגים. "ההבנה הפשוטה שלנו היא שהצעד הראשון צריך להיות תודעתי: המנהל או הבעלים צריך לקום בבוקר במטרה לנהל. לנהל את הזמן, לנהל את התקציב, לנהל את האנשים שתחתיו ואת התהליכים שמתוכננים היום ובעתיד. הקורסים השונים במרכז מציעים מענה למנהלים מתחילים ומתקדמים ומאפשרים להם לרכוש ידע וכלים מקצועיים שישפרו את התוצאות בעסק  או הארגון בהיבטים השונים:".

>>>> לקבלת פרטים על לימודי הניהול השונים לחץ כאן <<<<

בין הקורסים: ניהול פיננסי המתייחס לכלל ההיבטים הכספיים בעסק ומאפשר למשתתף להכיר את התמונה השלמה ולהגיע לשורה תחתונה רווחית יותר; ניהול מו"מ מתקדם שיאפשר לכל איש עסקים לשלוט בתהליך ולהשיג תוצאות טובות יותר עבורו; פיתוח חשיבה ויכולות ניהול, המקנה יסודות חשובים בעזרת "נוסחת 5 השלבים" לניהול איכותי; וקורס למנהלים בכירים, ההופך אותם למנהיגים של ממש ומקנה להם יכולות ניהול והובלה סוחפות במיוחד. בנוסף, לראשונה השנה יתקיים גם קורס לנשים, שייתן מענה למנהלות.

>>>> לקבלת פרטים על לימודי הניהול השונים לחץ כאן <<<<

את הקורסים מעבירים טובי המנחים בישראל בעולם הניהול, והם כוללים מתודולוגיות ניהול וכלים שהוכחו כאפקטיביים בקרב אלפי חברות ומנהלים בארץ ובעולם. התכניות מתאימות לבעלי עסקים קטנים ובינוניים, מנהלי מוסדות וארגונים בכל הרמות, אנשי עסקים, אנשי נדל"ן ועוד ועוד.

"המנהל הבא נולד עכשיו - וזה יכול להיות אתה!" מסיימים במרכז.

>>>> לקבלת פרטים על לימודי הניהול השונים לחץ כאן <<<<

המרכז החרדי לניהול לימודי ניהול לימודים לחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד