י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ניו יורק או לונדון? למה לנחש? מוזמנים להשתתף

עימות מרתק בנושא השקעות נדל"ן בניו יורק או בלונדון  יתקיים בעז"ה, ביום רביעי י"ח באלול (18.9.19) בשעה 19:30 במתחם וורקאפ בבני ברק • את העימות יובילו ישי ברסלויער, מנכ"ל SIDRE, זרוע הנדל"ן של קבוצת בסדנו בארה"ב ואלי פורוש, מנכ"ל פורוש השקעות נדל"ן • עימות זה הינו בהמשך לעימות המרתק שהתקיים בנושא השקעות נדל"ן בארץ או בחו"ל בו השתתפו עשרות משקיעים ואשר הפך לשיחת היום

ניו יורק או לונדון?  למה לנחש? מוזמנים להשתתף
שי ברסויער ואלי פורוש צילום: יח"צ

חדשות לבקרים אנו נחשפים להצעות שונות  ומגוונות להשקעה בתחום הנדל"ן.  אם נצא מתוך הנחה שכבר הבנו היכן ולמי כדאי להשקיע  בנדל"ן, בארץ או בחו"ל, ולמי מתאים כל אחד מהאפיקים הללו, הגיעה העת להבין – אם נדל"ן בחו"ל – אז היכן ומדוע.

על סוגייה זו ידונו שתי דמויות מפתח בנושא השקעות בכלל ונדל"ן בפרט, המהווים ראש החנית בנושא זה במגזר החרדי ולא רק;  ישי ברסלויער, מנכ"ל SUDRE, זרוע הנדל"ן של קבוצת בסדנו, בארה"ב ואלי פורוש, מנכ"ל פורוש השקעות נדל"ן.

ישי ברסלויער דבק בדעה כי: המעצמה הכלכלית הגדולה בעולם מייצרת הזדמנויות השקעה ותשואה בלתי נגמרות  - והוא כמובן מתכוון לארה"ב.

לעומתו, אלי פורוש מציג עמדה שאומרת כי "ערכו הנמוך של הפאונד (מייצר הזדמנות לתשואה גבוהה ) ונגישות מקום ההשקעה (והיו נכסיך קרובים...) מייצרים ללונדון יתרון משמעותי".

ברור כי לפני הכל יש לבחון את הגוף המציע את ההשקעה; יכולותיו, יציבותו הפיננסית, ניסיונו  המצטבר וכשרותו. לאחר שסוגייה זו נבדקה על ידי המשקיע בקפידה והתקבלה ההחלטה, לצאת לדרך, על כל אחד לבחון איזה אפיק מתאים לו יותר ונתון בעבורו תשובות למה שחשוב לו, באמת;  בטחון, תשואה, זמינות, נגישות, סכום השקעה מינימאלי נדרש  ועוד.

לדברי אליעזר גרוס, יו"ר קבוצת בסדנו, שיטת העבודה של בסדנו מתבססת תמיד על בדיקה מוקפדת של היזם והסטוריית העסקאות שלו,  המוניטין שלו , האמינות שלו ויכולותיו הפיננסיות. זאת כמובן לצד בדיקה מדוקדקת של הנכס עצמו והפוטנציאל העסקי החבוי בו. בסדנו מציעה כניסה לשותפות בהשקעות בסכומים נמוכים יחסית והיזם הוא זה שחתום על העסקה מה שמצמצם את הסיכון שנוטל על עצמו המשקיע.  לאור זאת, ההשקעות בבסדנו פופולאריות ומבוקשות מאד בקרב משקיעים מביני עניין.

אם את/ה משקיע/ה כבר היום או אם את/ה בדרך להשקעה ראשונה או חדשה, חשוב שתשתתף בעימות הגדול  שיתקיים בעז"ה, ביום רביעי י"ח באלול (18.9.19)  בשעה  19:30  בוורקאפ ברחוב בר כוכבא 23 בני ברק.

נשמח לתת את כל הפרטים בטלפון 072-371-3478 

בסדנו עימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד