י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
דרמה בכנס 'הליכוד' בדרום

רקטות נורו לאשדוד ואשקלון - ראש הממשלה הורד מהבמה • צפו

דרמה במהלך נאומו של נתניהו בכנס בחירות. אזעקות צבע אדום נשמעו בדרום, בעקבות מטח של חמש רקטות לעבר אשדוד ואשקלון | נתניהו הורד מהבמה על ידי מאבטחיו לעבר מרחב מוגן | נתניהו: "חמאס לא רוצה אותנו פה" • בנט מגיב: "זוהי השפלה לאומית" • צפו בדרמה

רקטות נורו לאשדוד ואשקלון - ראש הממשלה הורד מהבמה • צפו
בנימין נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בעוד ראש הממשלה בנימין נתניהו מבקר הערב (שלישי) בדרום ובעת שנשא נאום בכנס בחירות שקיימה תנועת 'הליכוד' בעיר אשדוד, נשמעו אזעקות צבע אדום בערים אשדוד ואשקלון.

מתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', ראש הממשלה נתניהו קטע את נאומו והורה לקהל לצאת בשקט וברוגע. לאחר מכן גם הוא הורד מהבמה על ידי מאבטחיו ונלקח למרחב מוגן. כשמאחוריו גם שר החוץ ישראל כץ, שנכח גם הוא בכנס התמיכה.

דובר צה"ל מאשר כי זוהו שני שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל שיורטו על-ידי לוחמי כיפת ברזל.

כעבור דקות, נתניהו שב לבמה והמשיך בנאומו: "אם חמאס יורה עלינו באמצע אירוע של הליכוד, כנראה שהוא לא רוצה אותנו פה", אמר נתניהו לקול תרועות הקהל.

השר וחבר הקבינט לשעבר נפתלי בנט מגיב בטוויטר: "‏ראש ממשלה מורד מהבמה באמצע נאום כי יורים עליו טילים זוהי השפלה לאומית. בטחון ישראל יוחזר על ידי ראשי חמאס מחוסלים ולא מסיבות עיתונאים". ח"כ יאיר לפיד צייץ מחדש את התגובה של בנט כאות הסכמה.

יו"ר 'כחול לבן' והמועמד לראשות הממשלה בני גנץ הגיב בכנס בג'וליס בעקבות הירי בדרום: "ליבנו הערב עם תושבי הדרום. היום ראינו איך המילים הגדולות מתחלפות באפס מעשים. אנחנו מתכוונים במקום לתת הצהרות ריקות מתוכן על בקעת הירדן, לשמור על הריבונות בדרום. לא נקבל שום הפרת ריבונות. לא של טיל, לא של עפיפון, לא של רקטה. אנחנו נחזיר את ההרתעה".

מזק"א נמסר כי אין נפגעי גוף. עם זאת חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים אסותא אשדוד נפגעת חרדה כבת 46. 

בתום הערכת מצב שהתקיימה בראשות מפקד מחוז דרום ניצב יורם סופר, הוחלט כי בעקבות הירי הרקטי הערב משטרת ישראל תעבה את כוחותיה ואת המערכים המבצעיים באזור, על מנת לחזק את תחושת ביטחון הציבור ולהיערך לכל תרחיש. ממשטרת ישראל נמסר כי, "בהמשך לאירוע ירי תל"מ לעבר ערי הדרום, ובתום הערכת מצב בראשות מפקד המחוז הדרומי במשטרה, ניצב יורם סופר וסגל הפיקוד, יעובו בטווח הזמן המיידי כלל המערכים המבצעיים על מנת להגביר את הנוכחות ברחבי הערים ואת תחושת הביטחון בקרב הציבור".

בעקבות האזעקה שנשמעה באשקלון, הנחה ראש העיר תומר גלאם, על פתיחת מקלטים ברחבי העיר. כך נמסר מדוברות עיריית אשקלון. כן נמסר כי צוותים נמצאים בשטח ופועלים ליישום ההנחייה.

מראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי נמסר, "סיימנו כעת הערכת מצב שכינסתי בהשתתפות גורמי החירום בעירייה ופיקוד העורף. כמו כן שוחחתי עם אלוף פיקוד העורף ובהתאם לנתונים שיש בידנו כעת , אנו נקיים מחר שגרת לימודים ועבודה רגילים. כמו כן יהיה שוק פתוח. על כל שינוי תבוא הודעה.

 

אזעקת צבע אדום בנימין נתניהו כנס בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד