ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

היועץ המשפטי: הכרעה בתיק ליברמן תוך שבועות

היועץ המשפטי הודיע כי תוך חודש וחצי צפויה להתקבל ההכרעה בתיק החקירה נגד שר החוץ • "גם בתקופת ערב בחירות הפעילות בעניינם של נבחרי ציבור תתנהל כסדרה"

אביגדור ליברמן. צילום ארכיון
אביגדור ליברמן. צילום ארכיון

שר החוץ ויו"ר סיעת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, כבר התרגל לחיות בצל החקירה נגדו. כ-11 שנים נמשכת החקירה המדוברת, ואיווט הבהיר היום במסיבת עיתונאים את דעתו עליה, "כבר ב-99 לפני הבחירות שאלו אותי על השפעת החקירה, ואני מאמין שגם בבחירות הבאות ישאלו אותי".

עד הבחירות הבאות? לא אם תשאלו את היועץ המשפטי, במכתב ששיגר היום (ב) יהודה וינשטיין לתנועה למען איכות השלטון, הוא טוען כי תוך שבועות ספורים תתקבל ההכרעה בעניינו של שר החוץ.

במכתב נאמר: "כפי שפורסם בעבר, ישיבות השימוע בעניינו של ליברמן התקיימו במהלך החודשים ינואר ופברואר 2012. בהמשך לכך, בימים אלה אנו מצפים לקבלת השלמת טיעונים בכתב במספר עניינים מטעם סניגוריו של ליברמן, לבקשתם. זאת לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה קצב את המועד להעברת השלמת הטיעונים עד לסוף השבוע הבא. לאחר שטיעונים אלו יובאו בפני היועץ, צפויה להערכתנו להתקבל ההחלטה בעניינו של ליברמן בתוך שבועות בודדים. למען הסר ספק יובהר שההחלטה בתיק תתקבל לאחר שיובאו בפני היועץ המשפטי לממשלה מלוא טיעוני ההגנה, ומכאן שאין שחר לפרסומים שונים מן העת האחרונה בדבר מצב הדברים בתיק"".

וינשטיין מקפיד להכחיש כל קשר לבחירות הקרבות, אם וכאשר: "פעילות רשויות אכיפת החוק השונות בתקופת ערב בחירות תתנהל כסדרה גם ביחס להליכים בעניינם של נבחרי ציבור ומועמדים לבחירה, והטיפול בתיקים אלה יהיה בהתאם למהלך העניינים השוטף, ועל פי סדרי העדיפויות הנוהגים. בהתאם, גם הטיפול בתיק בעניינו של ליברמן יתנהל כסדרו, ועל פי מהלך העניינים הרגיל".
ליברמן חקירה יועץ משפטי הכרה בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד