י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

תראו מה אפשר לעשות עם צבעי הידרו

אינסוף רעיונות יצירתיים ומקוריים ליישם עם צבעי הידרו לעץ ולמתכת של BG Paint

תראו מה אפשר לעשות עם צבעי הידרו
צביעת הידרו צילום: בי ג'י פיינט

במקום לקנות פריטים חדשים כמו שיש לכולם – שדרגו את הישנים בעזרת קצת צבע וכמה רעיונות שמצאנו עבורכם בעזרת צבעי הידרו של בי ג' פיינט – מותג הצבע של BG Bond המיועדים לעץ ולמתכת. צבעי הידרו עשויים מחומרים ידידותיים לסביבה, קלים ונוחים ליישום, רחיצים, עמידים לשימוש בפנים הבית ובחוץ, מיועדים גם לחדרי ילדים ותינוקות, מתייבשים בקלות ובעלי גימור טרנדי. בנוסף, הם קיימים כמעט בכל גוון ממניפת הגוונים של בי ג'י פיינט, מה שאומר כמה מאות גוונים.

הנה עשר הצעות רעננות לשימוש של צבעי הידרו:

אור חדש – מכירים את גופי התאורה ממתכת כסופה? העניקו להם מראה חדש על ידי צביעה בצבעי הידרו על בסיס מים. צבע יכול לשדרג פלאים את גוף התאורה ואם יש כמה – אפילו יותר טוב כי אפשר ליצור מקבץ צבעוני ולתלות את גופי התאורה בגבהים שונים.

משחק הכיסאות – במקום כיסאות אוכל אחידים וזהים אמצו את הטרנד האקלקטי וצבעו כל שניים או שלושה כיסאות בצבע שונה במטרה לשדרג את הנראות. הכיסאות יכולים להיות שונים לגמרי זה מזה, מה שיהפוך את העניין לעוד יותר מעניין.

להכניס צבע לחלומות – חדר שינה או חדר ילדים יזכו בשדרוג רציני גם אם תצבעו רק את בסיס המיטה בצבע דומיננטי וטרנדי. בין אם המיטה עשויה מתכת או עץ, תוכלו לרענן את כל החדר בעזרת צבע.

שידות זהות, צבעים שונים – את שידות הלילה שבצידי המיטה הזוגית אפשר לשדרג בקלות. צבעו כל שידה כנגטיב של השידה השנייה בשני צבעים משלימים או מנוגדים, למשל שחור ולבן, ורוד בהיר ומוקה, מנטה ואפור, ורוד פוקסיה וכתום, תכלת ויורק ועוד.

טאץ' של צבע – רגלי הרהיטים יכולים לקבל מראה עדכני ובכלל לשדרג את כל החלל אם תצבעו רק אותן בצבע מרענן. לקראת שנת הלימודים אפשר לחדש שולחן כתיבה וכיסא בעזרת צביעה של הרגליים בלבד, משהו כמו עד חמישית מהתחתית. כדאי לסמן בעיפרון כדי שהצביעה תהיה מדויקת.

לרענן את ריהוט הגינה – רהיטי החוץ נוטים לדהות ולהתיישן עם הזמן, בין אם מדובר ברהיטי עץ או רהיטי מתכת. כדאי לצבוע בצבעי הידרו את הרהיטים שבחצר או במרפסת. אפשר לבחור בצבע אחד, בשני צבעים או בשלושה (יותר מזה נשמע לנו מעמיס אבל לכו עם החשק שלכם). צבעי הידרו מעניקים מראה מחודש ועל הדרך שומרים על הרהיטים מקרינת השמש, מגשם ומפגעי הזמן.

מדפים, שידות וכונניות – מדף עייף, כוננית ישנה או שידה דהויה יכולים לקבל מראה חדש בזכות צביעה בצבעי הידרו בגימור מט-משי אלגנטי. המדפים יהפכו לרחיצים וקלים לניקוי בזכות הצבע. זה תופס גם לגבי חדרי תינוקות וילדים. קחו בחשבון כי צבעי הידרו אטומים כך שאם צובעים עץ טבעי לא תראו את הטקסטורה של העץ דרכו.

ארגזים וקופסאות במראה אחיד – רוצים שכל הפריטים שלכם יהיו מאוחסנים בארגזים זהים? במקום להחליף ולקנות – קצת צבע יעשה את העבודה. צבעו את כל ארגזי העץ והקופסאות באותו צבע בדיוק ותקבלו מראה הרמוני מתוחכם ועכשווי.

להפוך חיסרון ליתרון – צינור בולט יכול להפוך לאלמנט שיקי בעזרת צבע מקפיץ שלא מנסה להסתיר אותו אלא דווקא מבליט אותו. צינור חלוד, ישן או מתקלף יכול להפוך לצינור במראה מודרני אורבני.

שרפרפים צומחים – אפשר לרענן גם בקנה מידה קטן. צבעו כמה שרפרפים ישנים בגדלים שונים ובסגנונות שונים בצבעים טרנדיים, למשל צבעי פסטל כמו מנטה, תכלת, ורוד בהיר, צהוב, פיסטוק, מוקה ועוד, פזרו את כתמי הצבע ברחבי הבית והניחו עליהם עציצים ירוקים. הבית יזכה במראה חדש במינימום השקעה.

יש לכם עוד רעיונות שלא חשבנו עליהם? לכו על זה. צבעי הידרו לעץ ולמתכת של בי ג'י פיינט מיועדים לשימוש פנימי וחיצוני, הם מעניקים כיסוי מושלם לעץ, למתכת ולקירות, ובזכות אחוז מוצקים אקרילי גבוה במיוחד הצביעה נוחה וקלה והמראה שמתקבל הוא אחיד. הצבע מיועד אפילו לצביעה על גבי מתכת מגולוונת, הוא מגן מפני התחמצנות וקורוזיה במתכות ועובש וריקבון בעץ. צבעי הידרו ידידותיים לסביבה ואינם מכילים עופרת, בעלי כושר כיסוי מעולה והם נמכרים במיכלים בגודל של 0.9 ליטר, 2.5 ליטרים ו-4.5 ליטרים. הוראות שימוש תמצאו גם באתר שלנו www.bg-paint.co.il/הידרו.

בחסות אתר משרות.

צבעים שיפוץ רהיטים הידרו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד