י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ברוך דיין האמת

המשפיע שקירב בחורים מפוניבז' לברסלב הלך לעולמו

בשבת האחרונה הוא ציין 72 שנים להולדתו והיום בבוקר נפטר לבית עולמו לאחר זיהום שהסתבך • קווים לדמותו של המשפיע הרה"ח ר' אברהם מרדכי פלברבוים זצ"ל - מחסידי ברסלב ומראשוני החסידים שהתיישבו במודיעין עילית

המשפיע שקירב בחורים מפוניבז' לברסלב הלך לעולמו
הרה"ח ר' אברהם מרדכי פלברבוים זצ"ל צילום: ברסלב גלובל

ברוך דיין האמת: הלך לעולמו המשפיע הרה"ח רבי אברהם מרדכי פלברבוים זצ"ל מחסידות ברסלב והוא בן 72 בפטירתו. בתקופה האחרונה הוא אושפז בטיפול נמרץ עקב זיהום שהסתבך והבוקר השיב את נשמתו ליוצרה. 

המנוח זצ"ל נולד ביום ז' אלול תש"ז ובשבת האחרונה ציין את יום הולדתו ה-72. כבר לפני כחמישים שנה הוא קירב קבוצה גדולה של בחורים מישיבת פוניבז' לחסידות ברסלב, יחד עם המשפיע רבי נתן ליברמנש שליט"א.

הרבה מהשמות הידועים בברסלב, ביניהם הרה"ח ר' משה ביננשטוק שליט"א והרה"ח ר' מרדכי טורץ זצ"ל - התקרבו על ידו לברסלב. במשך שנים היה לומד בחברותא עם הגאון הצדיק רבי יעקב מאיר שכטר מגדולי רבני ברסלב. כל חייו השפיע אמונה וביטחון לסובביו והיה קשור תורת רבי נחמן מברסלב. 

היה ממייסדי העיר מודיעין עילית לפני למעלה מעשרים שנה בה התגורר וקבע את מקום תפילתו בבית הכנסת 'בית אהרן' דחסידי ברסלב ברחוב מסילת יוסף. 

מסע הלוויה יצא בשעה 16:30 אחר הצהריים מבית הלוויות שמגר בירושלים, לביהמ"ד הגדול דחסידי ברסלב ה'שול' במאה שערים להר הזיתים שם ייטמן

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

רבי אברהם מרדכי פלברבוים חסידות ברסלב מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד