י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מוכנים לעימות? לונדון נגד ניו-יורק

לא בכל יום מתייצבים שני מומחים בנדל"ן חו"ל לדיבייט מרתק ואקטואלי מתמיד סביב השאלה באיזו עיר כדאי להשקיע, בניו־יורק או בלונדון? • מתחם WORK UP בבני ברק יארח ביום רביעי י"ח אלול את העימות המסקרן בין אלי פרוש מפרוש השקעות' ובין ישי ברסלויער מקבוצת 'בסדנו' • כל הפרטים

מוכנים לעימות? לונדון נגד ניו-יורק
לונדון צילום: pixsabay

ראש הממשלה החדש של בריטניה, בוריס ג'ונסון, סונדל. מחד הוא אינו יכול להורות לרשויות הממשל לפרוש מהאיחוד האירופי עם או בלי הסכם פרישה. מאידך, הוא גם לא יכול לנצל את האהדה הציבורית ברחוב ולהורות על בחירות בזק שיעניקו לו תמהיל נוח יותר בפרלמנט, שכן הפרלמנט הנוכחי מנע ממנו את שני הדברים והצביע נגד פרישה ללא הסכם ונגד בחירות חדשות...

אמנם נכון שהציבור הבריטי בחר במשאל עם לפרוש מהאיחוד האירופי, אך נציגיו בפרלמנט יודעים טוב ממנו מה הוא רוצה וה'ברקזיט' מתקדם לשום מקום. מעבר לתעלה, בבריסל, מקום מושבה של הפקידות האירופית, רואים ומתמוגגים. אף מדינה לא תעז להצביע בעד היפרדות מאיתנו... אבל מי יודע, אולי עבורנו, עבור ישראלים שמחפשים השקעה שתאפשר להם לחתן את הילדים, יש כאן הזדמנות של ממש.

להרשמה להשתתפות בעימות הכנסו לכאן>>>

מה, מה הקשר בין הפרלמנט הבריטי לחתונה ישראלית? שאלה טובה. אבל אם אתם רוצים תשובה, תצטרכו לחכות לשבוע הבא, ליום רביעי, בו ייערך במתחם WORK UP שבבני ברק, עימות מרתק בין שני אנשי נדל"ן מנוסים המתמחים בנדל"ן חו"ל. האחד, ישי ברסלויער מקבוצת 'בסדנו' השקעות, סבור שאפשר להניב תשואות הרבה יותר בטוחות ומשתלמות בניו־יורק, הבירה הכלכלית של ארצות הברית. השני, אלי פרוש מ'פרוש השקעות' סבור שדווקא עכשיו, לונדון היא ההזדמנות של המשקיע הישראלי.

ישי ברסלויער ואלי פורוש • קרדיט: יח"צ

זה לא סוד שבעידן הנוכחי של מחירי רכישה גבוהים מאוד, ריביות גבוהות על המשכנתא ומחירי שכירות בסטגנציה, צריך להתאמץ מאוד כדי למצוא השקעה בנדל"ן ישראלי שתניב תשואה ששווה את הסיכון. זה לא שאינן הזדמנויות. דווקא יש. אבל צריך לחפש אחריהן בחורים ובסדקים. זה גם לא סוד שעוצמתו של השקל מול הליש"ט והדולר מעניקה לישראלים הזדמנות פז להשקיע פחות שקלים ולקבל יותר דולרים. זה גם לא סוד שההתאוששות בכלכלה האמריקאית למרות מלחמת הסחר מול סין, מייצרת הרבה מאוד הזדמנויות השקעה בנדל"ן ובראשן נדל"ן למגורים בניו־יורק הגדולה.

אז מה, היכן כדאי להשקיע? בלונדון או בניו־יורק? בואו למתחם WORK UP בבני ברק וגלו את התשובה. יהיה מעניין בכל מקרה.

נשמח לתת את כל הפרטים בטלפון 072-371-3478 

בסדנו השקעות נדלן לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד