י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

כובשים את צ'יינה: טיול בוטיק של פעם בחיים לאנשים שמבינים V.I.P

נופיה המרהיבים של סין יכולים להפנט את האדם האדיש ביותר בעולם. האופי העירוני של הונג קונג, מפנה מקום לעשרות הרים מזדקרים בגאון מול נוף עוצר נשימה, ומיד בהילוך מהיר מציפים את העין קרקעות בצבעי ירוק ולבן, מאות מטרים של טרסות אורז בלונג-שאנג. כל מה שדמיינתם או שמעתם החומה הסינית, בייג'ינג, שנחאי, הכל נעטף במעטפת אחת לשנים עשר יום שיהפכו לחוויה המרתקת ביותר שתוכלו לפרגן לעצמכם

כובשים את צ'יינה: טיול בוטיק של פעם בחיים לאנשים שמבינים V.I.P
העיר האסורה. ביגינג צילום: יח"צ

נופיה המרהיבים של סין יכולים להפנט את האדם האדיש ביותר בעולם. האופי העירוני של הונג קונג, מפנה מקום לעשרות הרים מזדקרים בגאון מול נוף עוצר נשימה, ומיד בהילוך מהיר מציפים את העין קרקעות בצבעי ירוק ולבן, מאות מטרים של טרסות אורז בלונג-שאנג. כל מה שדמיינתם או שמעתם החומה הסינית, בייג'ינג, שנחאי, הכל נעטף במעטפת אחת לשנים עשר יום שיהפכו לחוויה המרתקת ביותר שתוכלו לפרגן לעצמכם.

להורדת הפרוספקט עם כל פרטי הטיול הקליקו כאן>>>

בחודש נובמבר הקרוב זה קורה: קבוצת בוטיק תמריא אל מסע אקסטרים מרתק ועוצר נשימה, ברחבי סין היפהפייה, במקומות שטרם ראיתם מימכם. סין, שהפכה לא מכבר ליעד תיירותי שנותן פייט משמעותי לתפוח הגדול, טומנת בחובה שילוב (ניגודים רבים) של ישן וחדש, מודרני וכפרי, עשיר ועני, יופי בראשיתי שנראה כי רגל אדם לא דרכה בו מעולם, ו(בעיקר,) מקומות מעוררי השראה בבחינת מה רבו מעשיך ה'.

הטיול היוקרתי שתוכנן ונבנה כאן בישראל, על ידי 'דסקל טורס', זכה לשיתוף פעולה מצד מובילי חברות התיירות המקומיות בסין, ומדריכים מהשורה הראשונה שיובילו את הטיול. המסלול נבחר כיעד מרתק שמספק מענה לאנשים שרוצים לפרגן לעצמם זמן איכות, ו(את ה)טיול שלא ישכחו עד סוף חייהם. אנשים שמבינים חו"ל, מבינים V.I.P ומבינים חוויה – ימצאו את עצמם בטופ של עולם הדמיון העשיר שיהפוך למציאות מול עיניהם.

'דסקל טורס' היא חברת תיירות שפועלת מתוך מקום מלא אהבה לנופשים בכלל, ולחוויות אקסטרים בפרט, עם דגש על שירות אישי ומושלם הבא לידי ביטוי אף בקבוצות הקטנות. היא בוחרת במקומות הכי לא שגרתיים בעולם כמו איסלנד, הונללו שבהוואי, ניו – זילנד ועוד, ומתוך מטרה להנגיש את היעדים הללו לציבור החרדי. "העולם מציע הרבה מאוד נופשים ברמה גבוהה וטיולי בוטיק מרגשים", אומר אברהם דסקל, מנכ"ל דסקל טורס', "אם כי לצערנו הם אינם מתאימים לציבור שלנו, הן מבחינה רוחנית והן מבחינה גשמית. אנחנו החלטנו לשים לעצמנו מטרה, לכבוש כל יעד שמעניין אותנו, ולא נעצור מול שום כוח מרתיע כמו מקומות נידחים ללא אוכל כשר, מקומות שמעולם לא ראו קודם ספר תורה, אנחנו נבנה את החוויה כדי שתתאים לציבור שלנו ברמה הגבוהה ביותר.

להורדת הפרוספקט עם כל פרטי הטיול הקליקו כאן>>>

הטיול הקרוב לסין הינו ייחודי ובלעדי בציבור החרדי, והוא מסוג היעדים אליהם מגיעים פעם אחת בחיים ונוצרים את החוויה לנצח. הניסיון של 'דסקל טורס', שהחלה את דרכה כבר בשנת 1999 וצברה מאז נסיעות אינספור ברחבי הגלובוס, מביאה לכם חוויה ייחודית ונדירה של פעם בחיים בצורה מדויקת, שתגשים לכם לפחות חלום אחד שלא תרצו להתעורר ממנו.

>לפרטים חייגו  072-3952-819

 

 

 

 

סין טיול בעולם דסקל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד