י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
צפו

זירת המסחר החדשה של בית שמש - העתיד כבר כאן

העתיד על פי בית שמש: 360 אלף תושבים בעוד עשור יביאו צורך במאות אלפי מ"ר של שטחי מסחר, מתחם B סנטר החדש, הבשורה של עולם המסחר והעסקים בבית שמש • צפו

זירת המסחר החדשה של בית שמש - העתיד כבר כאן
מתחם B סנטר צילום: יח"צ

בלי שאנחנו שמים לב, העיר בית שמש עומדת להפוך לאחת הערים המתפתחות בישראל. על פי הערכת המומחים בעיר יתגוררו בעוד כעשור קרוב ל-360 אלף איש. אחד האתגרים הגדולים בעיר מתפתחת היא שטחי מסחר ושטחים ציבוריים.

לצד הגידול במספר התושבים לא נרשם בשנים האחרונות גידול מספק בשטחי המסחר בעיר, כך טוענים באיגוד בעלי העסקים בבית שמש, שיצאו לאחרונה בסקר גדול על מנת לעמוד מקרוב אחרי הרגלי הקניות של התושבים ולהבין מהם באלו סוגי מסחר וחנויות קיים לדעתם מחסור בעיר.

נתוני הסקר מספקים נתונים מפתיעים כך לדוגמה רוב מוחץ של 88.4% מהתושבים השיבו שהם עורכים את הקניות שלהם במרכזים המסחריים לעומת 11.6% בלבד שעושים זאת בחנויות הקטנות.

רוב תושבי בית שמש 52.7% סבורים שקיים מחסור בשטחי מסחר בעיר. שנשאלו באלו קטגוריות מסחר וחנויות חסרים בעיר כאן נחלקו התשובות חלק גדול מהמשיבים השיבו שיש מחסור בחניות בגדים בעיר חלק אחר דווקא ציין את המחסור בחניות לממכר מזון.  מספר לא מבוטל של משיבים 17% לערך השיבו שיש מחסור במשרדים בעיר.

באיגוד ביקשו לדעת באופן ממוקד האם לדעת התושבים קיים מחסור בחניות יוקרה בבית שמש. כאן התשובה הייתה חד משמעית: 42% מהמשיבים סבורים שיש מחסור בחניות יוקרה בבית שמש. נתון שיש בו ללמד על כוח הקנייה של חלק לא מבוטל מתושבי בית שמש שרוצים לראות בעיר שלהם יותר חנויות יוקרה.

ביקשנו לשמוע משימי קראוס מנהל משרד התיווך נדל"ן פלוס שמשווקת את פרויקט המסחר החדש ברמת א' בבית שמש B סנטר לשמוע על עולם המסחר והעסקים של בית שמש אותו מלווה בשורה של פרויקטים כבר למעלה מעשור: 'בבית שמש יש היום קצב בנייה מטורף. בונים פה פרויקטים למגורים בקצב מסחרר. יש פער עצום בין קצב הפיתוח של הבנייה לפיתוח והבנייה של שטחי מסחר ושטחים ציבוריים באופן כללי. בפרויקטים הקודמים שלוויתי ואני עדיין מלווה כיום, הביקוש לשטחי מסחר ולחנויות הוא עצום.

למה נבחר המיקום הנוכחי של המיזם?

האזור שאנחנו נמצאים במובן מסוים בשער שלו, הוא אזור העסקים העתידי של בית שמש. כל המסחר והמשרדים של בית שמש אמורים לעבור לאזור הזה. גם עיריית בית שמש מתעדת לבנות את מבנה העירייה החדש כאן באזור. יש תכנית שכבר נמצאת בשלבי ביצוע של הקמת פארקים גדולים. מה שאומר שתנועה גדולה מאוד של מסחר אמורה בשנים הקרובות להגיע לכאן מכל חלקי העיר בית שמש. יתרון נוסף הוא המיקום סמוך לרמה א' שמאוכלסת באוכלוסייה ממעמד הביניים שיש לה כוח קנייה גדול'.

שימי קראוס

לסיום ביקשנו את חוות דעתו המקצועית של שימי קראות על הפוטנציאל הכללי של שטחי המסחר בבית שמש: 'אני מאמין, אומר שימי שמחיר שטחי המסחר באזור הזה נמצא בעלייה מתמדת וכי עם השלמת הפרויקט ואיכלוס החנויות ערך הנדל"ן עשוי לעלות ב-אחוזים רבים.

רוצים שטח מסחרי משלכם בבית שמש?

יש לכם עסק בבית שמש ואתם רוצים להיות במיקום אסטרטגי?

השקעה בנדל"ן מסחרי בעיר העתיד מדברת אליכם?

אם רק תשובה אחת מהשאלות שלנו נכונה אתם מוזמנים ללחוץ כאן>>>>>

בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד