ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בשורה לציבור הספרדי

הנחיה חדשה במסעדות: בישול לפי שיטת הבית יוסף

מועצת הרבנות הראשית בנשיאותו של הרב הראשי הראש"ל הגר"י יוסף בהנחיה חדשה לטובת המקפידים על בישול ישראל כשיטת מרן הבית יוסף: מסעדות בכשרות רגילה המקפידות על בישול ישראל לפי שיטת מרן הבית יוסף יציינו זאת על גבי תעודת הכשרות

הנחיה חדשה במסעדות: בישול לפי שיטת הבית יוסף
בחדרי חרדים

בהתאם להחלטת מועצת הרבנות הראשית בנשיאותו של הראש"ל הגר"י יוסף, יצאה השבוע הנחיה להורות לכלל הרבנויות המקומיות האחראיות על מתן הכשרות ברחבי הארץ כי בתי עסק (מלונות, מסעדות ומפעלים) המקפידים על בישול ישראל לפי שיטת מרן הבית יוסף, יציינו זאת בתעודת הכשרות גם ברמת כשרות רגילה.

במסעדות בשריות המקפידות על בישול ישראל לפי שיטת מרן הבית יוסף תצויין בתעודת הכשרות גם רמת כשרות הבשר האם הוא "בשר חלק" או "בשר לא חלק". החלטה זו של מועצת הרבנות הראשית הינה תיקון משמעותי עבור ציבור הספרדים בני עדות המזרח שומרי הכשרות, המקפידים על חומרות הבית יוסף, וההולכים בדרכו של מרן זצ"ל. בנוסף, במסגרת ישיבת המועצה הוחלט גם להחיל את את סמל הכשרות הממלכתית גם על גבי תעודות הכשרות.

במהלך ישיבת מועצת הרבנות אמר נשיא מועצת הרבנות הראשית הראש"ל הגר"י יוסף שליט"א כי זהו תיקון גדול. ומהיום ואילך עמך בית ישראל הספרדים בני עדות המזרח ההולכים בדרכו של מרן, המקפידים על בשר חלק ועל בישול ישראל לפי שיטת מרן הבית יוסף, יוכלו לסעוד ללא חשש במסעדות בכשרות רבנות בהם מצוין על גבי התעודה כי מקפידים במקום זה בבישול על פי שיטת מרן הבית יוסף.

תעודת כשרות בית יוסף מסעדות הרב יצחק יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד