ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
במהלך העבודה

תושבת הצפון בת 37 התחשמלה למוות

בת 37 תושבת גן שמואל התחשמלה במהלך עבודה עם מכשיר לגילוף בעץ • לאחר פעולות החייאה ממושכות ומתקדמות, נקבע מותה

תושבת הצפון בת 37 התחשמלה למוות
גילוף בעץ. אילוסטרציה צילום: unsplash

טרגדיה בצפון: צעירה בת 37 התחשמלה בביתה, ככל הנראה ממכשיר חשמלי בה השתמשה. לאחר פעולות החייאה ממושכות ומתקדמות, נקבע מותה.

בשעות הערב (רביעי) בסמוך לשעה 19:45, דווח למוקד מד"א על אישה שככל הנראה התחשמלה בבית בגן שמואל. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום איתרו אותה ללא דופק וללא נשימה. הצוותים הרפואיים ביצעו בה פעולות החייאה שבסופן נקבע מותה.

מהפרטים שנמסרו מהמשטרה ל'בחדרי חרדים' עולה כי ככל הנראה מדובר במכשיר גילוף בעץ, ועל פי החשוד היה בו קצר חשמלי, דבר דגרם למותה. 

"כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 35 מחוסרת הכרה, ככל הנראה לאחר התחשמלות" סיפר חובש רכוב על אופנוע מד"א עידן אלמליח. "ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה, ומיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות, שכללו עיסויים, הנשמות ומתן מכות חשמל ממכשיר הדפיברילטור, בסופן לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

אביעד קטאבי חובש באיחוד הצלה סיפר: "ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות אך למרבה הצער לאחר נסיונות החייאה של למעלה משעה צוות ניידת טיפול נמרץ קבעו את מותה. מדובר בגברת שהתחשמלה תוך כדי עבודה עם מכשיר חריטה על שולחן מעץ במרפסת ביתה".

צוותי זק"א ממחוז צפון הוזעקו למקום. במשטרה בודקים את נסיבות מותה.

התחשמלות גן שמואל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד