י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"הולכים למשאל עם"

דרעי: "מידיעה, נתניהו הולך עם לפיד וליברמן - זו בכייה לדורות"

שישה ימים לפני הבחירות, יו"ר ש"ס אריה דרעי שלהב את ההמונים בכנס בחולון ואמר כי "אם חלילה המפלגות האנטי-דתיות ינצחו, וש"ס ושאר המפלגות הדתיות יפסידו - זו תהיה בכייה לדורות" • "שומרי המסורת והיהדות - אאוט, אוכלי החזיר ורומסי השבת - אין" • צפו בשידור החי

דרעי: "מידיעה, נתניהו הולך עם לפיד וליברמן - זו בכייה לדורות"
אריה דרעי בכנס ש"ס בחולון צילום: אהרן קורן, פלאש 90

דרעי מזהיר את מצביעי ש"ס מפני ממשלת שמאל אנטי חרדית בראשות בנימין נתניהו: בנאום שנשא שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי בחולון, אמר "זה לא בחירות. זה משאל עם. כמו בבריטניה על הברקזיט, כמו בספרד ובעוד מדינות על דברים אחרים - עכשיו בפעם הראשונה גם בישראל".

לדברי השר דרעי, "אזרחי ישראל יצטרכו לבחור בין מדינה יהודית מסורתית לבין מדינה חילונית". בדבריו הלהיב את ההמונים ואמר "כולנו נלך אל הקלפי ונצטרך לבחור האם אנחנו בעד היהדות והמסורת או נגד היהדות והמסורת. כל אחד יצביע האם הוא בעד השבת או נגד השבת, האם הוא בעד חינוך ליהדות וערכים או שהוא נגד ומבחינתו הכל זה הדתה. כל המסכות הוסרו, ובפעם הראשונה האופי והצביון של מדינת ישראל ניצבים לפני הכרעה גורלית שלא הייתה כמותה בהיסטוריה היהודית. אם חלילה המפלגות האנטי-דתיות ינצחו, וש"ס ושאר המפלגות הדתיות יפסידו - זו תהיה בכייה לדורות".

דרעי הוסיף והזהיר כי "לפי כל הסקרים, כרגע אין לגוש הימין 61 מנדטים". יו"ר ש"ס המשיך בדבריו ואמר "לכן בצער גדול אני אומר לכם, שאנחנו הולכים להקמת ממשלה חילונית של ביבי נתניהו יחד עם בני גנץ, יאיר לפיד ואביגדר ליברמן. אני יודע שביבי היה מעדיף להקים איתנו ממשלה, כי אנחנו נאמנים לו יותר מהחברים בליכוד, אבל אם ש"ס לא תהיה מספיק חזקה וגדולה, הוא יכנע לסחטנות של ליברמן ויקים איתו ועם כחול לבן ממשלה נקייה מיהדות ונקיה מדתיים. שומרי המסורת והיהדות- אאוט, אוכלי החזיר ורומסי השבת- אין".

בנוסף תקף דרעי את יו"ר כחול לבן בני גנץ. בנאומו סיפר דרעי, "בדרך לכאן עברתי וראיתי את השלטים של בני גנץ ויאיר לפיד עם הכותרת של ממשלה חילונית. אני רוצה לומר לך, בני גנץ, משהו אישי. בהתחלה כיבדתי אותך, כרמטכ"ל לשעבר, אבל החלטת לזרוק את שומרי המסורת והיהדות מתחת לגלגלי אוטובוס ההסתה של לפיד וליברמן בשביל לקושש כמה מנדטים. ההיסטוריה היהודית לא תשכח את הקרע והשסע שגרמת, שהביאו למערכת נוראית של פילוג ושנאה שלא היתה מאז קום המדינה".

אריה דרעי בנימין נתניהו בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד