י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"איזה עם מטומטם"

נשיא המועצת פרץ בבכי: "הארץ תהפוך לחילונית"

בנאום שנשא הערב (רביעי) נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן, הוא התייחס לבחירות המתקרבות ופרץ בבכי תוך שהוא אומר:  "הארץ תהפוך לחילונית – זה מה שרוצים לעשות. לא שבת, לא כשרות, לא כלום. זה ביזיון לקב"ה"

נשיא המועצת פרץ בבכי: "הארץ תהפוך לחילונית"
נשיא המועצת פורץ בבכי צילום: יעקב כהן

בנאום המרכזי שנשא הערב (רביעי) נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן בעצרת בחולון, הוא התייחס לבחירות המתקרבות, ותוך כדי נאומו פרץ בבכי תוך שהוא מתריע מהפסד של גוש ימין - חרדים בבחירות הקרובות.

בדבריו אמר נשיא המועצת כשהוא פורץ בבכי "הארץ תהפוך לחילונית – זה מה שרוצים לעשות. לא שבת, לא כשרות, לא כלום. זה ביזיון לקב"ה. איזה עם מטומטם שיש לו את בג"ץ וכל המטופשים האלה".

"אני מתפלל, על כולם, גם על לפיד וגם על כל המשוגעים האלה וגם על בג"ץ, שהקדוש ברוך הוא יעורר את כולם לחזור בתשובה", הוסיף ואמר נשיא המועצת לקול תשואות הקהל.

עוד אמר הגר"ש כהן: "הקדוש ברוך הוא עשה שהבחירות יהיו בימים האלה של חודש אלול, שבו העולם מתעורר לרחמים ולסליחות. הקדוש ברוך הוא מצפה מאיתנו שנעורר את כל הקהל שברחוב. הספרדים – הקדוש ברוך הוא ברא אותם עם לב חם. אפשר לחמם אותם שכל אחד ואחד יוסיף עוד קולות ועוד קולות ועוד קולות, שנציגי הדתיים יהיו פי 3 ופי 4".

הרב שלום כהן ש"ס חולון בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד