י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
החשש מהפלת שלטון הימין 

הרבי מבעלזא אמר תהלים והרכין את ראשו דקות ארוכות

החשש מהפלת שלטון הימין: בחצר חסידות בעלזא ניכרת הדאגה לנוכח הסכנה המרחפת על שלטון עולם התורה והם פותחים במאמצים לגיוס מאה אחוז מהמצביעים • האדמו"ר מבעלזא חרד למה שקורה והורה לאלפי החסידים להוסיף את פרק קכ"א בתהלים

הרבי מבעלזא אמר תהלים והרכין את ראשו דקות ארוכות
האדמו"ר מבעלזא צילום: שוקי לרר

לנוכח ההסתה הגוברת של לפיד, גנץ וילברמן כנגד החרדים והסכנה המרחפת יותר מתמיד על עולם התורה, ניתן לראות עד כמה גדולה דאגתם של גדולי ישראל - החרדים למצב שנוצר והחשש הגדול מפני שאננות. 

אתמול (רביעי), לאחר תפילת שחרית במעונו של האדמו"ר מבעלזא, לפני שהתחילו באמירת תהלים כנהוג בחודש אלול, הורה הרבי מבעלזא לגבאי הרה"ח ר' מיכל פירר שימסור לציבור, וכמו כן ביקש למסור לכלל ציבור החסידים בקצוות תבל - שיוסיפו לומר בכל יום בעת אמירת תהילים פרק קכ"א: "אשא עיני... עזרי מעם ה'".

לפי דברי החסידים, איך שהחלו באמירת התהלים - לפתע הרכין האדמו"ר את ראשו על השולחן, כמו בעת נפילת אפיים למשך דקות ארוכות, עד שסיים את אמירת הפרק. לדברי אחד החסידים: "מה נורא היה המחזה, ראו איך הרבי חרד לנוכח כל מה שקורה".

יצוין כי במסגרת השגת היעד של 100% מצביעים לטובת יהדות התורה, יוצאת בעלזא בקמפיין חדשני וראשוני שטרם נראה בחסידות, במסגרתו אלה שלא הצביעו מכל סיבה שהיא, מאז הוראתו של האדמו"ר הקדוש רבי אהרן מבעלזא זיע"א, הגאון הצדיק ומשמשו בקודש הרב אהרן מרדכי רוטנר יזכיר ליד הציון הקדוש, את שמותיהם של אלה שיעבירו את שמם ושם אמם - שיועברו עד השעה 16:00 אחה"צ ביום הבחירות.

כך גם בביטאון חסידות בעלזא, 'המחנה החרדי', הולכים על כל הקופה ומפריכים השבוע בעמוד השער את כל השמועות וההכחשות לגבי האדמו"ר ר' אהרן זצ"ל האם הורה להצביע, בחסידות מפרסמים את חתימת ידו של הרבי ר' אהרן מבעלזא שחתם להצביע בבחירות. 

 

חסידות בעלזא בחירות רבי אהרן מבעלזא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד