י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בשורת השלום הספרדי • צפו

דרמה ב'כסא רחמים': הרב הבכיר בתמיכה פומבית במפלגת ש״ס

חשיפה דרמטית: לאחר שהיה ממקימי תנועת 'יחד' - הרב רפאל כהן, מבכירי רבני 'כסא רחמים' חוזר למפלגת ש״ס וחותם על מכתב תמיכה רשמי בו הוא מביע תמיכה פומבית בתנועת ש״ס לקראת הבחירות הגורליות • תמיכתו שווה אלפי קולות למפלגה • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

דרמה ב'כסא רחמים': הרב הבכיר בתמיכה פומבית במפלגת ש״ס
הרב רפאל כהן צילום: אלימלך גרסטל

בשורת השלום הספרדי: מי שהיה ממקימי תנועת ׳יחד׳ של אלי ישי, הרב רפאל כהן, הנחשב לאחד הרבנים הבכירים בישיבת 'כסא רחמים' - חוזר לסיעת ש"ס וחותם על מכתב תמיכה רשמי בו הוא מביע תמיכה פומבית בתנועת ש"ס ובעומד בראשה לקראת הבחירות הגורליות. על פי ההערכות, תמיכתו שווה אלפי קולות למפלגה.

במכתב מיוחד של מוסדות 'יתד התשובה' כותבים הרה"ג דוד סולימן ראש הכוללים ומנכ"ל המוסדות, ר׳ מיכאל עייש מי שהיה מספר 3 ברשימת ׳יחד׳, כי "לנוכח הסכנה הגדולה המרחפת על עולם התורה, בשם ראש הישיבה הגר״ש כהן - יש להתגייס ולפעול בכל הכוח בבחירות הקרובות למען תנועת ש"ס, שהוקמה ע"י מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל; ובהנהגת מועצת חכמי התורה ובראשם מרן ראש הישיבה חכם שלום הכהן שליט"א".

עוד כותבים רבני מוסדות 'יתד התשובה' - "כל אחד ואחד צריך גם לפעול לשכנע ולהצביע אך ורק לתנועת ש״ס. זה המקום לברך את יו״ר התנועה השר הרב אריה דרעי שייתן ה׳ ויצליח לקדש שם שמיים וימשיך לדאוג לכלל עם ישראל להמשיך את פריחת עולם התורה".

"לנוכח הסכנה על עולם התורה". המכתב שפורסם

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ר' מיכאל עייש, שחתום אף הוא על המכתב, יעמוד בראש המטה של ש״ס במוסדות 'יתד התשובה'.

ישיבת כסא רחמים הרב רפאל כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד