י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
נמנע אסון

איים לרצוח: "אין לבית חב"ד הגנה נגד נשק"

בן 25 מפלורידה נעצר לאחר שאיים לרצוח יהודים, וכתב מסרים מאיימים ליהודי, "קניתי אקדח עם המשכורת הראשונה שלי, אם אני לא אפגוש אותך אני אאלץ להשתמש בזה" • עוד כתב, "יש פה את חב"ד, ואין להם הגנה נגד נשק, אל תגרום שהם יתחרטו"

איים לרצוח: "אין לבית חב"ד הגנה נגד נשק"
אילוסטרציה צילום: unsplash

גבר מפלורידה נעצר, לאחר שאיים לירות לעבר בית כנסת בפלורידה. הוא נעצר ביום שישי האחרון במחוז וולוסיה, כך על פי גורמי אכיפת החוק.

הנסון לארקין בן ה-25, נעצר על ידי ה-FBI והשריף המקומי, הוא הואשם באיום ברצח נגד יהודים, כך עולה ממסמכי בית המשפט.

על פי בית המשפט, לארקין ניסה לפגוש אדם שגר באזור והאיש לא הסכים לפגוש אותו, בתגובה איים לארקין להרוג יהודים, ב-6 באוגוסט האחרון, לארקין איים כי הוא יפרוץ לביתו של האדם. ב-25 באוגוסט הוא שלח לאדם את הכתובת שלו עצמו, וכתב "אני בא עכשיו" ואז המשיך עם שרשרת הודעות מאיימות יותר ויותר.

"קניתי אקדח עם המשכורת הראשונה שלי, אם אני לא אפגוש אותך אני אאלץ להשתמש בזה", איים הנסון לארקין, "אם המפגש איתי במשך חמש שניות לא שווה את חייהם של מספר רב של יהודים, אין לי שום אפשרות אחרת" המשיך, "יש פה את חב"ד, ואין להם הגנה נגד נשק, אל תגרום שהם יתחרטו". האיש המשיך "אני רוצה להריח את הפחד שלך." כאמור האיש נעצר.

הדבר מטריד במיוחד, מאחר ורק לפני מספר ימים. נעצר אדם נוסף מאותו מחוז שאיים לרצוח יהודים, ליאו ארונג ג'וניור, מחוף דייטונה, נעצר ביום חמישי האחרון לאחר שמחלקת אכיפת החוק בפלורידה (FDLE) הודיעה למשרד השריף המקומי על האיומים שהגיעו מכיוונו של ליאו.

האיומים פורסמו ביוטיוב במהלך סרטון בשידור חי, ההערות כללו: "אני שונא יהודים, כי אני לוזר, עלי להרוג יהודים כדי שאנשים כמוני ירגישו רלוונטיים, תודה".

האיש המסוכן הוסיף, "הייתי צריך למות בלידה שלי, כדי להציל את המדינה הזו מרצח ההמונים שלי באמריקאים. תודה".

"ה-FBI עשוי לפשוט על מגורי ולהחרים את הנשק שאשתמש בו כדי להרוג אמריקאים אחרים. תודה, אני שונא את עצמי, אני מכוער יותר מהיורה באל פאסו, אנשים לא אוהבים אותי, אז אני ארצח כמה שיותר אנשים. תודה".

איום ברצח פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד