י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"נזק לימין"

הזיגזג של נתניהו שמעורר את זעמן של המפלגות החרדיות

חמישה ימים לפני הבחירות - בהם הוא נלחם על עתידו, ראש הממשלה בנימין נתניהו מצליח לעורר את זעם החרדים ומפלגת 'ימינה', בכך שזגזג בתוך שעות בקו שהוא נוקט באשר לסיכויה של 'עוצמה יהודית' להיכנס לכנסת • צפו בדברי נתניהו הבוקר

הזיגזג של נתניהו שמעורר את זעמן של המפלגות החרדיות
בנימין נתניהו בנתב"ג צילום: Haim Zach / GPO

בתוך פחות מ-24 שעות משנה ראש הממשלה ויושב ראש 'הליכוד' בנימין נתניהו, את עמדת 'הליכוד' בכל הנוגע לסיכויים של 'עוצמה יהודית' לעבור את אחוז החסימה, כאשר במפלגות החרדיות מבקרים את התנהלותו של נתניהו וטוענים כי הוא פוגע בגוש הימין.

בראיון שהעניק אתמול (רביעי) ל'ערוץ 7', טען נתניהו כי המצביעים ל'עוצמה יהודית' מבזבזים קולות באומרו, "יבזבזו לצערי, זורקים את הקולות שלהם לפח, הם יכולים להביא לעליית שלטון השמאל ושלטון השמאל זה באמת שלטון השמאל".

"הייתי אומר", הוסיף נתניהו, "ממשלת שמאל - ערבים מעולם לא הייתה יותר קרובה, קודם כל כי הם עשו ברית והם אומרים באופן גלוי. איימו עודה אומר: אנחנו נמליץ על גנץ וגנץ אומר אין לי בעיה שיהיה שר מהמפלגות הערביות".

אלא שהבוקר (חמישי) קודם עלייתו למטוס לביקור בזק ברוסיה אמר נתניהו כי "מי שמתלבט איך להצביע בין מפלגה כזו או אחרת, בין 'עוצמה' ל'ליכוד' שיצביע ליכוד, אם אתם רוצים להיות בטוחים הצביעו ליכוד", במענה לשאלת 'בחדרי חרדים' האם גם מי שמתלבט בין ש"ס לליכוד שיצביע ליכוד השיב נתניהו, "אני לא מתערב ונותן כיוון מדויק, איני יכול לעשות זאת - אני אומר לכם מי שעובר בוודאות זה שקד וסמוטריץ', תביאו לנו את המנדטים העודפים הללו בגלל שאנחנו צריכים את זה", כשהוא מוסיף ומזגזג באומרו, "בסקרים שלנו עוצמה עוברת את רף אחוז החסימה".

בעקבות דבריו היום, טענו בסיעות החרדיות וביתר סיעות הימין כי "נתניהו פוגע בגוש הימין" בהסבירם כי ברגע שראש הממשלה אומר כי 'עוצמה יהודית' עוברת את אחוז החסימה, הוא גורם למתלבטים להצביע לה ושורף יותר קולות, כשהם מעריכים כי 'עוצמה יהודית' תשרוף כ-100 אלף קולות במקום 30 אלף, באם היה ממשיך באותו קו כי מצביעי 'עוצמה יהודית' זורקים את קולם לפח.

בנימין נתניהו עוצמה יהודית בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד