י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חיפושים אחר חשוד שלישי

שניים נעצרו בחשד לתקיפתו של יותם קשפיצקי

ארבעה ימים לאחר תקיפתו הקשה של יותם קשפיצקי, סטודנט ישראלי בוורשה, עצרה המשטרה שני חשודים במעשה ומחפש אחר חשוד נוסף פלסטיני

שניים נעצרו בחשד לתקיפתו של יותם קשפיצקי
יותם קשפיצקי צילום: הפייסבוק של ברק קשפיצקי

המשטרה בוורשה עצרה שני אזרחים הולנדים ממוצא ארמני ומחפשת אחר פלסטיני, בעקבות אלימות שהופעלה כלפי סטודנטים ישראלים בוורשה בירת פולין.

המעצרים התבצעו ביום רביעי האחרון, בעקבות דיווחים על כך ששני סטודנטים ישראלים הוכו קשות על ידי קבוצה של לפחות שלושה גברים בעלי חזות מזרח תיכונית, מכיוון שהתוקפים לכאורה שמעו את הישראלים מדברים עברית.

התקיפה התרחשה ברחוב טווארדה, בסמוך למשרדי הקהילה היהודית במקום ובסמוך לבית כנסת.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', סטודנט ישראלי למשפטים הותקף לפנות בוקר בתאריך 8/9 בוורשה בידי גברים דוברי ערבית שהכו אותו וצעקו קריאות גנאי נגד ישראל, כך לפי פוסט בפייסבוק שפרסם אחיו. לדבריו, התקיפה אירעה כשיצא עם כמה סטודנטים ממקום בילוי בעיר. הוא סבל משברים בפניו.

בפוסט נכתב. "יותם הוא סטודנט למשפטים שנסע כחלק ממשלחת של סטודנטים, לסמסטר קיץ בבית הספר למשפטים בוורשה. היות והוא חבר במשלחת, אשר הותקפה באירוע על רקע לאומני, הרשו לי לקרוא לזה פיגוע. פיגוע שבאופן פלא החליטו להשתיק במקום לדאוג ולאבטח את אזרחי ישראל, ולמצוא את החבורה שגרמה לו לאבד הכרה, וכנראה גם אמונה".

"יותם, הותקף לפנות בוקר על ידי חבורת ערבים. לא כי הוא התגרה בהם. לא כי הוא פנה אליהם. לא כי הם הגיעו לעימות. הערבים החלו להכות אותו ואת חבריו רק מפני שהם יהודים".

סטודנט יהודי תקיפה אנטישמית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד