י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

לא חייבים לקנות • סטיילינג אישי

האם חובה עלינו לחדש את המלתחה לרגל האביב? שמא נוכל להיעזר בפרטים הקיימים? • הסטייליסטית אורית לבה מתייצבת עם שלל רעיונות וקומבינציות

לא חייבים לקנות • סטיילינג אישי

,

האביב כבר פה, זה הזמן להתלבש אחרת. ביגוד קליל, צבעים בהירים ובקיצור כל מה שנותן לנו תחושת רעננות ואווריריות חדשה לקראת עונה חדשה.

נו, אז מה? צריך שוב לרוץ ולקנות? ומה לקנות? וכמה לקנות? יש כל כך הרבה היצע, שפע של סגנונות וצבעים מפסטלים ועד נאונים ולקינוח המודפסים למיניהם...

מה עושים?

הסטייליסטית אורית לבה שוב איתנו כאן עם כל הפתרונות. "פשוט, קודם כל מסתכלים על מלאי ארון הבגדים שלנו. זו גם ההזדמנות להתחיל לנפות, לבדוק ולחשוב כי פריט שלא מיצינו יותר משתי עונות, כנראה שגם העונה לא יתחשק לנו ללבוש", היא אומרת.

"אבל הנושא החשוב יותר הוא בעצם להתחיל לבנות לעצמנו מלתחות חדשות ממלאי קיים, להתחיל להסתכל ולחבר פריטים באופן שאולי לא חשבנו קודם עם מעט דמיון וכמובן תעוזה.

"אז ככה, השראות ורעיונות תוכלו תמיד ללקט ממגזינים, קטלוגים של רשתות אופנה שזה הזמן לעיין בהם ולקבל רעיונות חדשים, וכמובן גם חלונות הראווה".

,



משדרגים את המלאי,

אם בכל זאת אתן מרגישות צורך ברעיונות פשוטים, לאורית כמה דוגמאות הכי פשוטות ללבוש ברגע עם סטייל אחר מזה שאולי אתן רגילות:

ז'קט מחויט תמיד ייתן לחולצת טי שירט וחצאית שגרתית מראה מתוחכם ומחויט בסגנון רענן וצעיר. הוסיפו שרשרת או צעיף דקיק ובתנאי שיהיה צבעוני ושמח וכמובן לא לשכוח להוסיף את הנעל שתרצו לטאץ' המתבקש.

שמלה קטנה שחורה, למי אין? ואם אין לכן אז רצוי מאוד שתהיה אחת כזו שתחמיא למבנה גופכן, מהבד הנכון, הגזרה הנכונה וכמובן האורך המתאים. לשמלה השחורה תוכלו לתת נגיעה נשית עם שרשרת פנינים בסגנון ג'קי קנדי, תיק מרובע שחור, ונעל עקב אדומה, צהובה או כחולה בגוון רויאל, וזאת כדי להקפיץ את רצינות המראה הכללי המתקבל.

לחצאית המחמיאה שלכן, תוכלו לצרף חולצת תחרה לבנה מבד שיפון ולהוסיף ז'קט בתוספת נעלי בלרינה שטוחות המעדנות את המראה לכיוון הנשי.

ובכל זאת אם בא לכן להתחדש בפריט או שניים מבלי לקרוע את הכיס ולהראות מיוחדת, אם כך מה דעתכן לקפוץ לביקור באחת מחנויות היד שניה הקרובה אליכן? אני מוצאת שם תמיד פריט או שניים מיוחדים, ז'קטים קטנים, תיק מיוחד, חולצות שיפון או משי ושלל צעיפי משי או סאטן מודפסים שהעונה קפצו לבימת האופנה המרכזית, כפריט משלים הופעה.

שימו לב כי חנויות יד שניה מחזיקות לעיתים פריטים פגומים במקצת, כך שכדאי לבדוק טוב טוב לפני הקנייה ולקחת בחשבון עלות נוספת של הצרה או תיקון מכפלת של אותה שמלה, חצאית או ז'קט שתרצו.

עוד רעיון למצוא פריטים מיוחדים הן חנויות האאוטלט למינהן המחזיקות פריטים בודדים מעונה קודמת או יותר פריטים שבטוח לא תראו העונה אצל החברה שבוחרת להיות טרנדית ומדויקת בקניית פריטים עכשוויים.

לפעמים, לא צריך הרבה מספיק לצרף חגורה מיוחדת, גרביון שנותן את כל הסגנון עם הדפס וצבע, נעל מסוגננת או צבעונית, תיק או תכשיט שבונה את כל הופעת הלבוש, ואת כבר לבושה אחרת.

נסי לצאת מהשגרה, לצרף צבעים אחרים זה עם זה בהרמוניה טובה כמו שני טונים של גוונים או עם קשת צבעים המשלימים זה את זה ולקבל מערכות לבוש מיוחדות ממש ממלאי הבגדים שלך בתוספות האבזור הנכון בכל פעם.,

אורית לבה, סטייליסטית 0546332463 ,

יש עוד הרבה לדעת, להבין וללמוד כיצד ליצור סטיילינג אישי נכון ומיוחד, ואורית תשמח לפגוש אתכן, לייעץ, ללוות ולבחון את ארון הבגדים, ליצור עבורכן מלתחות חדשות ממלאי קיים, עם שינויים בלבוש, תוספות חדשות, ולערוך יחד רשימת קניות חכמה ומדויקת לבניית מערכות לבוש מדויקות לעתיד.

יום כיף עם סטייליסטית, כרעיון למתנת יום הולדת, שדרוג מלאי ארון הבגדים, ניפוי, העשרת המלתחות, הכוונה אישית כיצד וכמה לקנות ואיפה, כיצד משלבים אביזרים משלימים והכל בהתאמה אישית. ערבי נערות וימי כיף לקבוצת נערות, לימוד בקבוצות כיצד להתלבש נכון ולחוות קנייה נכונה מלאת חוויה. ערבי נשים, שת"פ עם מעצבים, קניינות לחנויות אופנה ועוד רעיונות לקד"מ.,
סטיילינג אורית לבה ארון הבגדים אביב אביזרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד