י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"לא יכול לשתוק יותר"

יאיר נתניהו: "זה פוצע, זה כואב. כמעט בכיתי" • צפו

"הרגשתי שאני לא יכול לשתוק יותר ואני חייב להביא גם את האמת שלי", כך בנו של ראש הממשלה בראיון ראשון לכלי תקשורת ישראלי, בו סיפר על התחושות מול מתקפות התקשורת נגדו הוריו ונגדו • צפו בקטע מתוך הראיון

יאיר נתניהו: "זה פוצע, זה כואב. כמעט בכיתי" • צפו
יאיר נתניהו בראיון לערוץ 20 צילום: מתוך שידורי ערוץ 20

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, שמעורר מעת לעת, לא מעט סערות בעקבות ציוצים שהוא מפרסם בחשבון הטוויטר הפופולרי שלו, שובר שתיקה ויוצא לאור. אמש (חמישי) הוא העניק ראיון ראשון ובלעדי לכלי תקשורת ישראלי. את הראיון העניק נתניהו ג'וניור לעיתונאי והמגיש בועז גולן ב'ערוץ 20'.

צפו בקטע מתוך הראיון:

בין הדברים בראיון אמר יאיר נתניהו: "אני משלם מחיר מאוד כבד על זה שאני מבטא את עצמי ברשתות החברתיות, אבל כל החיים שלי, כשישבתי מול הטלוויזיה, כשהייתי בגן, בבית הספר וראיתי את השקרים והביזוי הנורא שההורים שלי עוברים ובכלל כל מחנה הימין עובר והרגשתי שאני לא יכול לשתוק יותר ואני חייב להביא גם את האמת שלי וגם את האמת של ציבור מאוד גדול במדינת ישראל והרשתות החברתיות זה כלי דמוקרטי נפלא ופלורליזם אמיתי שנותן חופש ביטוי גם לי וגם לחלק גדול מעם ישראל שלא מקבל שום ביטוי בתקשורת המיינסטרים".

הבן הוסיף וסיפר, "כשהייתי בן חמש עשו עליי חרצופים בניגוד לחוק הגנת הילד. כשהייתי בן 17, עוד לפני הגיוס לצבא, עשו עליי תחקיר מאוד גדול בידיעות אחרונות… ואתה יודע, מה כבר אפשר לעשות בתחקיר על ילד בן 17? ההוא בגן אומר עליו ככה, ההוא בכיתה ב' אומר עליו ככה? זה מגוחך. כמובן על ההורים שלי… וזה משהו שאתה צריך להתמודד. אנשים לא מבינים כמה זה קשה. אנשים יכולים להזדהות עם זה שאם מישהו כתב עליהם פוסט לא נכון ומכפיש בפייסבוק ובאינסטגרם… רוב האנשים ייקחו את זה קשה".

"פה זה לא פוסט", הסביר יאיר נתניהו בראיון ל'ערוץ 20', "פה זה המהדורות המרכזיות וכותרות העיתונים יום, יום, על ההורים שלי 30 שנה ועליי בשנים האחרונות. זה פוצע, זה כואב, זה כמו סוג של לינץ' שהנשמה שלך עוברת פעם אחר פעם אחר פעם".

על הפרסום שבו נטען כי אמר שאביו ראש הממשלה "חלש", הגיב יאיר נתניהו וסיפר: "בדרך כלל על רוב הפייק ניוז והשקרים שמפרסמים עלי אני מגחך, אבל על הפעם הזו אני באמת כמעט בכיתי...".

יאיר נתניהו ערוץ 20 בועז גולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד