י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בתקווה שלא יזדקק לו יותר

המתמודדים נגד שיפוץ ביתו של נתניהו

שניים ממועמדי 'המחנה הדמוקרטי' לכנסת, בפניה ליועמ"ש לממשלה אביחי מנדלבליט: "עצור את המימון בגובה של 1.6 מיליון ש"ח לשיפוץ בית ראש הממשלה"

המתמודדים נגד שיפוץ ביתו של נתניהו
מוסי רז צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בעקבות הפרסום בתקשורת, לפיו משרד ראש הממשלה אישר מימון בסך 1.6 מיליון ש"ח לשיפוץ מעונו הפרטי של ראש הממשלה בקיסריה, פנו חבר הכנסת לשעבר מוסי רז וסמדר שמואלי, מועמדי 'המחנה הדמוקרטי' לכנסת, בפנייה ליועץ המשפטי לממשלה על מנת לעצור את המימון.

בפנייתם הם כותבים, "בהתחשב בפרק הזמן הייחודי בו אנו מצויים, ימים ספורים בלבד לפני בחירות כלליות לכנסת ה-22 וכן בהתחשב בכך שראש הממשלה נהנה ממעון רשמי במימון ציבורי מלא - אנו סבורים כי יש לשקול לעצור לאלתר את הפרוייקט היקר. זאת עד להשלמת תהליך הבחירות והרכבת ממשלה חדשה בישראל. יתכן כי עיכוב זה יחסוך לקופת המדינה ולמשלם המיסים את עלות הפרוייקט כולו, במידה ששוב לא יעלה בידו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להרכיב ממשלה".

עוד הם כתבו כי בדיווח העיתונאי הנ"ל לא ניתן לציבור כל פירוט לגבי מהות ההוצאות מהן מורכב שיפוץ הנכס הפרטי של משפחת נתניהו. אנו סבורים כי עלות ההוצאה הגבוהה לציבור מחייבת שקיפות לגבי פירוט העלויות וסוגן וכן שקיפות לגבי הנסיבות המחייבות מימון ציבורי להשבחת נכס פרטי. זאת ללא השתתפות עצמית של משפחת נתניהו וללא מיסוי מתאים על פי הקבוע בחוק.

המחנה הדמוקרטי מוסי רז בית ראש הממשלה אביחי מנדלבליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד