י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"מזויף ומניפולטיבי"

פרץ הגיש תלונה נגד סקר 'ישראל היום'

ראשי מפלגת 'העבודה-גשר' טוענים כי הסקר שמופיע הבוקר ב'ישראל היום', הינו שקרי • לדבריהם, נתניהו מנהל קמפיין נגדם במסגרתו נערך סקר שקרי ונשלחו הודעות שקריות למיליוני אזרחים • יו"ר הרשימה עמיר פרץ, "נתניהו הוא איש מסוכן שלא יהסס לעשות כל דבר על מנת לשמר את כיסאו, ולדאוג לחסינותנו"  

פרץ הגיש תלונה נגד סקר 'ישראל היום'
עמיר פרץ צילום: פלאש 90

מפלגת 'העבודה-גשר' הגישה אתמול (חמישי) עתירה דחופה לוועדת הבחירות המרכזית על מנת לעצור את פרסומו של סקר ב'ישראל היום'  המתפרסם הבוקר בעיתון, שלדבריהם הינו סקר "מזויף" כהגדרתם. במקביל פנו למשטרה כדי שתחקור מי עומד מאחורי הודעות SMS מזויפות שנשלחו בימים האחרונים.

במסגרת סיור שערכו אתמול ראשי המפלגה עמיר פרץ ואורלי לוי אבקסיס בשוק הכרמל בתל-אביב, טענו השניים כי נתניהו מנהל נגדם קמפיין.

פרץ אמר במהלך הסיור: "אתמול התברר שוב, ראש הממשלה נתניהו הוא איש מסוכן שלא יהסס לעשות כל דבר על מנת לשמר את כיסאו, ולדאוג לחסינותנו. אתמול התברר שמכון הסקרים של פרופסור כץ, איש הסקרים של הליכוד וסוקר הבית של 'ישראל היום' מריץ סקר שקרי, מזויף ומניפולטיבי על מנת להטות את תוצאות הסקר שעתיד להתפרסם מחר בישראל היום. יש לנו לפחות שתי עדויות של אנשים שפנו אלינו ודיווחו שבשאלת הסקר למי תצביע קוראים רק את השם של מפלגת גשר במקום "העבודה גשר".

לדברי יו"ר העבודה', "זוהי לא טעות. זה חלק מתכנית מניפוליטיבית של נתניהו שמצטרפת לפעולות נוספות שכל תכליתן היא להציג מצג שווא שמפלגת העבודה גשר לא עוברת את אחוז החסימה על מנת לפגוע קשות בעבודה גשר בבחירות הקרובות. פגיעה שכזו, תביא לבחירתו מחדש של נתניהו ולחוק חסינות שיציב אותו שנים רבות בתפקיד".

"לכך מצטרף SMS מזויף שנשלח אתמול למיליוני ישראלים בעלות כספית של מיליוני שקלים, שחוזר על אותו מוטיב בו לכאורה יש סקר מזויף שמראה שמפלגת העבודה גשר לא עוברת את אחוז החסימה. אנחנו טוענים שגם SMS זה מגיע מסביבת נתניהו כחלק מאותו קמפיין שנועד לפגוע במפלגת העבודה גשר", טוען פרץ.

"לאחר שנתניהו הבין שהספין שתדרכו כל אנשיו והוא עצמו, שבו מפלגת העבודה תצטרף אליו לאחר הבחירות נכשל, ומכיוון שנתניהו מבין שהעבודה גשר לוקחים לפחות 2 עד 3 מנדטים מתומכיו ורואה את אותם הסקרים הפנימיים שאנחנו רואים, מבין שהדרך היחידה לעצור זאת ובאותה נשימה להבטיח רוב מוחלט לחסינותו היא העלמת מפלגת העבודה גשר.

המספרים פשוטים: אם נתניהו מצליח לפגוע בעבודה-גשר הגוש הימין הקיצוני מקבל 62 מנדטים ויש חסינות לביבי לעוד הרבה שנים. אם העבודה גשר תמשיך להתחזק ולעלות, בעזרת הקהלים מהימין וותיקי המפלגה שחוזרים הביתה, הבחירות הבאות יהיו האחרונות של נתניהו. מהפך!".

"אנחנו קוראים לאנשים במחנה שלנו לא להיגרר אחרי הפרופגנדה הפושעת של נתניהו. אנחנו קוראים להם לחשוב אחרי 22 שנים - אל תאמינו לכל מה שיוצא מהשופרים של האיש המסוכן וחסר האחריות הזה!", כך פרץ.

שותפתו הפוליטית, אורלי לוי אבוקסיס הוסיפה: "יום לאחר הבחירות לא תהיה עוד הזדמנות. בליכוד מנסים להסית נגדנו. אנחנו היחידים שמדברים את השפה שלכם ודואגים לנושאים החברתיים שחשובים לציבור. רק מפלגת העבודה גשר חזקה תמנע את החסינות ואת הרוב בכנסת מנתניהו, תוביל למהפך בבחירות הקרובות ותשנה את סדר העדיפויות החברתי במדינת ישראל".

עמיר פרץ מפלגת העבודה אורלי לוי אבוקסיס ישראל היום בחירות 2019 סקר בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד