י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בתום "בדיקה מקיפה"

לא עוברת: בליכוד החליטו ללכת על הראש של 'עוצמה יהודית'

זה היה צפוי: בשידור חי ומיוחד שהעביר היום ראש הממשלה, הוא הודיע כי לאחר "בדיקה מעמיקה" התברר לאנשיו כי 'עוצמה יהודית' אינה עוברת את אחוז החסימה • 'עוצמה יהודית': "החלטת נתניהו אומרת באופן ברור כי פני הליכוד לממשלת האחדות. רק 'עוצמה' תשמור על הימין"

לא עוברת: בליכוד החליטו ללכת על הראש של 'עוצמה יהודית'
נתניהו צילום: צילום מסך

זה היה צפוי: בתום בדיקה מעמיקה ולמרות שראש הממשלה אמר אתמול כי 'עוצמה יהודית' עוברת את אחוז החסימה, הוחלט על ידי בכירי 'הליכוד' לפעול כדי למנוע גניבת קולות מגוש הימין.

ראש הממשלה אמר היום כי "לאחר בדיקה מעמיקה והרבה סקרים שבוצעו, אין שום סיכוי שהם יעבור את אחוז החיסמה".

במענה לשאלת עיתונאים הסביר ראש הממשלה אמש, בטיסה חזור מסוצ'י, כי נערכו בימים האחרונים שלושה סקרים כשרק באחד מהם 'עוצמה יהודית' עברה את אחוז החסימה ולכן אמר כי הם עוברים טרם עלייתו למטוס. אלא שבסקר שהגיע לידי 'הליכוד' אתמול בצהרים, שוב 'עוצמה יהודית' לא עברה את אחוז החסימה.

ב'עוצמה יהודית' הגיבו לקריאה מ'הליכוד' ואמרו, כי "החלטת נתניהו אומרת באופן ברור כי פני הליכוד לממשלת האחדות. לפי כל הסקרים, הפנימיים והחיצוניים - אין רוב 61 לגוש הימין ללא 'עוצמה יהודית', ומסתבר שבליכוד מעדיפים ממשלת אחדות על פני ממשלת ימין חרדים".

עוד אמרו בעוצמה יהודית, כי "עדיין יש אפשרות אחת להקמת ממשלת ימין - כניסה של עוצמה יהודית לכנסת תחייב את נתניהו להקים ממשלת ימין ותמנע ממשלה מסוכנת עם גנץ. נמשיך לחבק את נתניהו אך לשמור עליו מימין ."

בנימין נתניהו עוצמה יהודית אחוז החסימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד