ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
צריך לזעזע כל אחד ואחד

המגיד הליטאי דיבר על הבחירות וכבש את כולם • צפו

המגיד הגאון רבי ברוך רוזנבלום שכובש אלפים בשיעוריו בפרשת שבוע, מסכם בשפה ישירה ובהירה את כל התפיסה החרדית בנוגע לבחירות הקרובות ומסביר את החובה לצאת ולהצביע ואת החשש מפני ממשלת אחדות חילונית • צפו בוידאו מרתק שנוגע היישר בבטן הרכה של הציבור החרדי

המגיד הליטאי דיבר על הבחירות וכבש את כולם • צפו
הרב ברוך רוזנבלום צילום: צילום מסך הידברות

מגיד המישרים הנודע הרב הגאון רבי ברוך רוזנבלום התייחס בשיעורו לבחירות הקרובות ואמר כי מעולם לא היה מצב כזה שכל נושא הבחירות היה סביב נושאי הדת.

דבריו של רבי ברוך הופצו ברחבי העולם וזו הפעם הראשונה שהוא יוצא מגדרו ומתייחס כך למצב הבחירות ודבריו היו ממש כפגיעה בבטן הרכה של כל אדם ואדם. 

"מעולם לא היה מצב כזה שכל נושא הבחירות ביום שלישי מסתובב סביב נושאי הדת. פעם כל נושאי הבחירות היו על נושאים אידאולוגיים, שמאל ימין, לדבר עם החמאס, למוטט את נסראללה, ועוד, כיום נוצר מצב מסוכן שבו עומדים ראשי מפלגות בישראל ומצהירים נקים ממשלה ללא חרדים, פנינו לממשלת אחדות חילונית ליברלית' היה דבר כזה?".

"לב מי לא יחרד בשומעו דברים כאלו שמצהירים על ה' ועל משיחו ויוצאים בריש גלי נגד הציבור החרדי והשומר תורה ומצוות בארץ הקודש, הפחד העיקרי הוא, שאם חס וחלילה ויהיה למפלגות האלו רוב, יצא שרוב המדינה אינם חפצים בקב"ה, אינם רוצים בהמלכת ה' יתברך עליהם למלך".

"דבר זה צריך להפחיד כל אחד ואחד ששומע את הדברים, שהרי העולם נידון אחר רובו, ואם חס ושלום יווצר מצב שרוב המדינה ירצו ממשלה ללא חרדים, יצא שרוב המדינה אינה חפצה בהקב"ה, דבר שצריך לזעזע כל אחד ואחד, ע"כ כל אחד מוטלת עליו החובה לגייס מצביעים מכל מי שהוא מכיר, לרתום את כולם לפעול ולהפעיל למען המפלגות החרדיות, שח"ו לא יווצר מצב של רוב מדינה כנגד הקב"ה ואורייתא".

בחירות הרב ברוך רוזנבלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 46 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד