י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תמיכה מפתיעה

הרבי בסעודה שלישית: "למרות הכל, נצביע"

למרות שיש לו לא מעט סיבות להורות לחסידיו להצביע למפלגה חרדית אחרת או להימנע בהצבעה - הרבי מויז'ניץ שם את כל הביקורת בצד וקורא לחסידיו להסתער למען הצלחת רשימת 'יהדות התורה' לכנסת • "הצבעתנו היא נטו לשם שמים"

הרבי בסעודה שלישית: "למרות הכל, נצביע"
הרבי מויז'ניץ צילום: שוקי לרר

תמיכה מפתיעה. לאחר שנעדר מהארץ בשתי מערכות הבחירות האחרונות, לעירייה ולכנסת, הרבי מויז'ניץ קורא לחסידיו הנאמדים בכמה מאות קולות, להצביע עבור ג' ולגם להקים מטה פעילים למען הצלחת המפלגה.

בסעודה שלישית בבית המדרש הגדול 'מרכז חסידי ויז'ניץ' בבני ברק, נשא האדמו"ר מויז'ניץ ששב ביום ראשון האחרון לישראל, אחרי שהות של כמה שבועות לצורכי מנוחה וגיוס כספים, ועמד על גודל צו השעה והאחריות כאשר עומדים עלינו לכלותינו ברוחניות, סכנה גדולה מוטלת על עולם הישיבות והכוללים, שונאי היהדות החרדית חברו יחדיו למנוע התפשטות הרוחנית בארץ ישראל, עת לעשות לה' הפרו תורתך.

בדבריו התייחס האדמו"ר שליט"א ברמיזה לאכזבת החסידים מהתנהלותם של נציגי 'אגודת ישראל' באומרו, "אני יודע את אשר בליבכם בנוגע לבחירות, אבל בעת הזאת החובה והזכות לשים בצד כל שיקולים אחרים ולהצביע ולהשפיע עבור אגודת ישראל שסימנה ג'".

עוד הזכיר ואמר, "למרות שאין לנו נציגים ומשרות באגודת ישראל הרי שהצבעתנו היא נטו לשם שמים ללא שום אינטרסים נוספים".

כן ביקש מפורשות מכל קהל החסידים, לעלות הערב (ראשון) ירושלימה בכדי להשתתף בעצרת הבחירות המרכזית למען 'יהדות התורה' שתתקיים ברחובה של עיר - בר אילן בירושלים, כאשר גם הרבי בעצמו צפוי לפאר את בימת הכבוד, לצד גדולי ישראל.

גורמים בחסידות מוסיפים בשיחה עם 'בחדר חרדים', "נשים בצד את שיקולי האגו, אחר שבמשך השנים האחרונות אגודת ישראל פוגעת בחסידי ויז'ניץ וברבם, ולמרות הכל נלך ונצביע בהמונינו כפי הוראת האדמו"ר שליט"א אגודת ישראל שסימנה ג'".

מיד עם סיום דבריו של הרבי שארכו כ-25 דקות, במהלך תקף את לפיד וליברמן וכינה אותם "רשעים", בחסידות הקימו מטה פעילים, בכדי למקסם את ההצבעה בריכוזים החרדים, תחת המוטו 'לעשות רצון צדיק'. בקו החסידות אף מושמע ג'ינגל עם מילים אלו בשביל לדרבן את החסידים לפעול ולהפעיל כמצוות האדמו"ר.

יצוין כי בימים אחרונים הפיצו כמה חסידים מודעת מחאה נגד עיתון 'המודיע', על כך שהוא מחרים את הרבי ואת חצרו ולא נותן להם במה, כשכוונתם היא לשקול את ההצבעה ל'יהדות התורה', אולם כעת לאחר דבריו של הרבי צפויה התגייסות של 100 אחוז לטובת ג' בלי פקפוק ובלי תהיות.

מרכז חסידי ויז'ניץ יהדות התורה הרבי מויז'ניץ לעשות רצון צדיק בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד